7 راز پنهان از نوشتن رپورتاژ که باید بدانید ! | آموزش رپورتاژ آگهی - امیررضا سئو

۷ راز پنهان از نوشتن رپورتاژ که باید بدانید ! | آموزش رپورتاژ آگهی

راز-های-نوشتن-آگهی
رپورتاژ اگهی در سئو به معنای تولید محتوا به صورت متنی به همراه تصاویر و ویدیو است که بیشتر برای تبلیغات وبسایت ها استفاده می شود. سئو مستر ها با نوشتن رپورتاژ آگهی برای وبسایت مبدا یا همان وبسایتی که سئو آن دست سئو مستر است،

آموزش رپورتاژ آگهی از نون شب واجب تر شد. در این مقاله به صورت جدی درباره تکنیک های رپورتاژ گپ زدیم به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها ان را مشاهده کنید. در انتها میتوانید به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. تا حالا شده به این فکر کنید که چرا بعضی از سایت ها سریعتر از بقیه رتبه می گیرند و پیشرفت می کنند؟ دلیلش رو میخوام تو این مقاله به صورت کامل بهت بگم.

قطعا تا به امروز به اهمیت رپورتاژ آگهی در وب ایران پی برده اید. شما برای رشد و تبلیغ وبسایت در ابتدای کار خود باید رپورتاژ هایی مناسب که در ادامه به صورت کامل صحبت خواهیم کرد، منتشر کنید. در این مقاله می خواهیم به سوالات شما مانند : چطور رپورتاژ بنویسیم؟ نکات کلیدی رپورتاژ نویسی چیست؟ رپرتاژ جقدر اهمیت دارد؟

رپرتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی

همیشه در میان سایت ها دیده ایم که مطالبی منتشر شده است اما هیچ ربطی به محتوای سایت مبدا ندارد. بر فرض مثال برای دانلود آهنگ به سایت های آهنگ رفته ایم اما در میان مطالب، مقاله ای مرتبط با فروش بلیط هواپیما از سایت علی بابا دیده ایم و این به معنای تبلیغ علی بابا در این سایت است.

رپرتاژ چیه؟

به معنای ساده رپرتاژ به معنی ساخت اعتماد و اعتبار است. تمامی افرادی که در سایت های مختلف رپرتاژ منتشر می کنند تنها به دنبال لینک سازی و افزایش اعتبار هستند. همچنین ناگفته نماند که در وب سئو ایران خیلی راحت تر از بقیه زبان ها میتوان سایت ها را محبوب و معروف کرد.

انواع رپورتاژ

در ایران رپورتاژ ها با مقصد های مختلفی تولید می شوند که در این بخش میخواهیم آن ها را نام ببریم. رپورتاز های تبلیغاتی : این دسته از رپورتاژ ها صرفا برای تبلیغات نوشته شده است و هرگز فکری برای رفع نیاز کاربر صورت نگرفته است. رپورتاژ های خبری : دسته دیگری از رپورتاژ ها وجود دارند که در کنار توضیح و رساندن مفهوم یک موضوع خاص، سایت خود را هم تبلیغ می کنند. رپورتاژ فروش : رپورتاژ فروش برای سایت های فروشگاهی مناسب است که میخواهند به صورت مستقیم محصولات خود را در سایت های پربازدید پخش کنند تا بتوانند از این طریق فروش خود را چندین برابر کنند.

رپورتاژ اگهی خبری چیست؟

رپورتاژ آگهی خبری برای اعلام خبر ها نوشته می شوند که در میان این خبر ها محصولات و خدمات شرکت یا سایت سفارش دهنده هم جای میگیرد. برای مثال : در زمان نوروز تور های استانبول بسیار رونق می گیرد و از طرفی دیگر کنسرت ها در این زمان غوغا می کنند. سئوکاران در این زمان متن هایی تولید می کنند که بیشتر افراد به دنبال آن ها هستند و در نهایت تور ها و خدمات شرکت های مسافرتی را به بازدیدکنندگان نشان می دهند.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ اگهی در سئو به معنای تولید محتوا به صورت متنی به همراه تصاویر و ویدیو است که بیشتر برای تبلیغات وبسایت ها استفاده می شود. سئو مستر ها با نوشتن رپورتاژ آگهی برای وبسایت مبدا یا همان وبسایتی که سئو آن دست سئو مستر است، اعتبار جمع می کنند. زمانی که اعتبار وبسایت روز به روز بیشتر شود گوگل بیشتر به آن اعتماد می کند و به این سایت نمره بالاتری می دهد.

حال بلد هستید چطور رپرتاژ آگهی بنویسید؟ اگر بلدید که میتوانید با خواندن این مقاله به دانسته های خود اضافه کنید. اگر هم جزو افرادی هستید که تا کنون اصلا اسم رپورتاژ یا رپرتاژ اگهی را نشنیده اید، پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

نمونه رپورتاژ اگهی

امیررضا سئو به عنوان یکی از مرجع های سئو ایران میتواند به شما جدید ترین رپورتاژ منتشر شده خود را معرفی کند. در این رپورتاژ به هدف ارتقای رتبه و گرفتن اعتبار بیشتر متون به همراه تصاویر استاندارد تولید شده است. شما میتوانید برای مشاهده رپورتاژ خبری امیررضا سئو در سایت تکفای کلیک کنید.

رپورتاژ های خبری بسیاری در چند وقت اخیر تولید شده اند که تنها یک مورد را برای مشاهده در وبسایت amirrezaseo قرار داده ایم تا شما با دیدن این مقاله بتوانید تا حدودی با نوشتن رپورتاژ و نحوه انتشار ان آَشتا شوید.

از دست ندهید !  آموزش سئو وردپرس صفر تا صد + افزونه های سئو وردپرس

رپورتاژ آگهی لازم است؟

به جرئت میتوان گفت بله؛ در وب ایران شما برای اینکه بتوانید سئو وبسایت را بهبود ببخشید میبایست به صورت مکرر و برنامه دار از رپورتاژ اگهی استفاده کنید. گوگل در وب ایران بیشتر به سئو سایت ها نمره می دهد و توجه آنچنانی به محتوای آن ها ندارد. شما هم میتوانید همین حالا با خواندن این مقاله مفید، اولین رپورتاژ آگهی خود را از سایت ها و پلتفرم های فروش رپرتاژ اگهی تهیه کنید.

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

آموزش-نوشتن-رپورتاژ-آگهی

بی شک برای شما هم تا کنون اتفاق افتاده است که قصد نوشتن یک رپورتاژ برای وبسایت خبری داشته اید اما نمی دانستید از کجا شروع کنید یا درباره چه چیزی در رپرتاژ آگهی صحبت کنید. زمانی که شما نتوانید محتوایی مناسب برای رپورتاژ خود بنویسید، در اصل هزینه ای که برای رپورتاژ کرده اید هدر رفته است. از طرفی دیگر اگر محتوایی خوبی برای رپورتاژ خود بنویسید، اعتبار بیشتری به وبسایت تان منتقل می شود.

همیشه به این فکر نکنید که گوگل با خواندن این متن بهترین رتبه را برای سایت مدنظر قرار می دهد؛ بلکه به این توجه داشته باشید که متون تولیدی شما بتواند نیاز کاربر گوگل را برطرف کند. با این طرز فکر اگر محتوا های خود را تولید کنید مطمئن باشید در سریعترین زمان ممکن رتبه های باور نکردنی خواهید گرفت.

وبسایت چیست؟ + توضیحات تکمیلی

قدم صفر رپورتاژ نویسی چیست؟

باید در ابتدای کار بدانید که اولین موردی که هر کاربری می بیند، تیتر هر رپورتاژ است. شما باید با استفاده از کلمات مخصوص مانند : هیجان انگیز، شگفت انگیز، بهترین و… در عنوان خود افراد بیشتری را به سمت آگهی بکشانید. به روایتی دیگر اگر تیتر شما خوب نباشد، کاربران محتوای شما را مشاهده نخواهند کرد. پس در قدم صفر محتوا نویسی برای رپورتاژ متوجه شدیم تا از تبتر های مناسب استفاده کنیم.

اینکه بدانید برای چه می نویسید؟ برای چه کسی مینویسید؟ برای چه سایتی مینویسید؟ میتواند بهترین سوالاتی باشد که قبل از خلق اثر باید از خود بپرسید. پیشتر هم درباره اش صحبت کردیم که سایت هایی دارای رپورتاژ بیشتری هستند، بهتر میتوانند رتبه بگیرند.

چگونه به یک سئوکار تبدیل شویم؟

در رپورتاژ نویسی کیفیت را فدای کمیت نکن !

بار ها دیدیم که افراد برای اینکه محتوای بیشتری تولید کنند، از کیفیت آن کاسته اند. خوب است بدانید یکی از مهم ترین معیار ها و شاخص های نزد گوگل کیفیت یک محتوا است نه کمیت یک محتوا ! فرض کنید بیابانی بزرگ اما خالی از سکنه در اختیار داشته باشید. از سوی دیگر بتوانید به جنگلی خوش آب و هوا و شلوغ بروید، انتخاب شما کدام یک است؟ پس متوجه شدیم هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکنیم. همواره سعی کنید محتوا هایی خلاصه و مفید مانند مقاله های 700 کلمه ای تولید کنید تا از رتبه گرفتن سایت انتشار رپورتاژ جلوگیری شود. آشنایی با GOOGLE TRENDS

چطور سایتی که رپورتاژ گذاشتم رتبه گرفت؟

گاها به چشم خود دیده ایم افراد برای تولید محتوای تبلیغاتی مانند رپورتاژ نویسی به قدری وقت گذاشته اند که دیگر سایت خودشان رتبه نگرفته است. در این اوقات سایت هایی که داخل آن ها رپورتاژ گذاشته شده است به دلیل محبوبیت سایت و اعتبار بالای دامین زودتر از سایت مبدا رتبه برتر خواهند گرفت. در نتیجه مراقب باشید طوری تولید محتوا انجام ندهید که سایت نامربوط که هرگز نباید رتبه بگیرد، رقیب سایت شما شود.

آموزش سئو رایگان را هم ببینید !

رپورتاژ را صرفا تبلیغاتی ننویسید !

نوشتن-اصولی-رپورتاژ

امروزه بیشتر وبسایت هایی که محتوا تولید می کنند، صرفا درون محتوا محصول یا خدماتی را معرفی میکنند. اما خوب است بدانید اگر محتوای خود را صرفا به نحوی بنویسید که گوگل متوجه تبلیغاتی بودن آن بشود، هرگز به آن اعتنا نخواهد کرد و بی تفاوت از میان خواهد گذشت. حتی برخی محتوا ها به صورت صریح در میان آن ها از واژه های ما بهترین هستیم یا از ما خرید کنید دیده می شود که هرگز این نوع محتوانویسی برای رپرتاژ آگهی صحیح نمی باشد.

در آموزش سئو وردپرس کامل سئو رو باز کردیمااا!!!

پس چطور  محصول خود را در رپورتاژ معرفی کنیم؟

شما باید در رپورتاژ نویسی به قانون 30/70 پایبند باشید. این قانون مانند سایر قوانین به شما کمک می کند تا بتوانید تلفیقی از محتوای مناسب رپورتاژ آگهی را تولید کنید. اگر بخواهیم برای این قانون مثالی بزنیم باید بگوییم، همواره 70 درصد محتوای خود را به مطالب آموزنده یا سرگرم کننده اختصاص دهید و تنها 30 درصد از مطالب را برای تبلیغ خود در دست بگیرید. متاسفانه بیشتر رپورتاژ هایی که امروزه منتشر می شود تنها بر روی ارائه محصولات تمرکز شده است و وبسایت ها به دنبال ارائه محتوا یونیک و جدید به کاربران نیستند.

از دست ندهید !  سئو کلاه سفید یا White Hat Seo چیست؟ + تکنیک های مخفی

در محتوای رپرتاژ با مخاطب رو راست باشید !

در محتوا هرگز نیازی به شوآف یا دروغ گفتن ندارید. زمانی که شما محتوایی فیک و بدون اعتبار تولید می کنید به جای اینکه از محتوای شما استقبال شود، بلکه محتوای شما کنار گذاشته می شود. گوگل اگر یک درصد به این فکر بیافتد که محتوای منتشر شده تنها تبلیغاتی دروغ است، عاقبت بدی برای سایت شما خواهد ساخت.

مطمئن باشید کاربران و خود موتور جستجوگر گوگل هم با رو راستی بیشتر موافق است. در رپورتاژ ها باید سعی کنید با کاربران راحت باشید، به طوری که انگار چندین سال است که همدیگر را می شناسید.

آموزش سئو داخلی معجزه میکنه!

اساس کار در رپورتاژ نویسی چیست؟

میتوان گفت به مهمترین بخش این مقاله رسیدیم. برای رپورتاژ خود دقیقا باید چه محتوایی تولید کنیم. اساس کار در رپورتاژ اگهی در واقع استفاده از متون یونیک(تولید شده)، تصاویر با کیفیت، ویدیو، نقل قول و داده ها یا آمار ها به شدت توصیه می شود. بدون معطلی میتوان گفت افرادی که رپورتاژ آگهی را مشاهده می کنند به دنبال این هستند که علمی را به علم خود اضافه کنند. استفاده از هوش مصنوعی در سئو سایت !

در رپورتاژ نویسی، داستان سرایی کنید

نکته ای که در این قسمت می خواهیم به شما توضیح دهیم جزو مهم ترین نکات رپورتاژ نویسی است. همواره داستان سرایی و خوش زبانی در میان نویسندگان رایج بوده است به طوری که حتی برخی افراد محتوا را از خط اصلی به داستان های دور و بی معنی می برند. سعی کنید در یک مسیر مشخص داستان سرایی کنید اما نگذارید کار به بیراهه بکشد و اصلیت موضوع از بین برود. ابزار های رایگان و پولی سئو

دوره آموزشی سئودان برتر را از دست ندید !

موضوع مناسب پیدا کنید !

در یک سال میتوانیم ایام های مناسبتی بسیاری برای نوشتن رپورتاژ اگهی پیدا کنیم. اولین سوالی که در این بخش به وجود میاید، ربط میان ایام مناسبتی و موضوع رپورتاژ است. مثلا میتوانید از تعطیلات نوروز برای تور های مسافرتی استفاده کنید. مثالی دیگر می تواند تخفیفات هیجان انگیز در روز جمعه سیاه باشد. روز های زیادی وجود دارد که می تواند برای شما مشتریان بسیاری بسازد، پس از دست ندهید ! افزونه های چت آنلاین وردپرس

کیوورد ریسرچ یا یافتن کلمات کلیدی

کیوورد ریسرچ دقیق

بخش مهمی از اعتبار و بازدید یک محتوا کلمات کلیدی آن است. زمانی که شما از کلمات کلیدی هدفمند در مقاله استفاده می کنید این قدرت را به آن می دهید که بتواند پرتاب شود. در برخی سایت ها دیده شده افراد نابلد بدون یافتن کلمات کلیدی، مقالاتی بی هدف تولید کرده اند که تنها هزینه ای بر هزینه ها اضافه کرده است.

فرق بین سئوکار و متخصص سئو چیست؟

در رپورتاژ آگهی مقایسه کنید !

از مقایسه کردن نترسید و در میان کلمات رپورتاژ از مزایا و معایب استفاده کنید. میتوان گفت زمانی که مقایسه انحام می شود، اعتماد سازی بیشتری صورت خواهد گرفت. همواره از واژه هایی مانند تفاوت، متفاوت، دلیل تفاوت و… در رپورتاژ های خود استفاده کنید. جهت ارتباط با امیررضا محمودزاده کلیک کنید !

بهترین روش تولید محتوا برای رپورتاژ نویسی همین روش مقایسه کردن است. بسیاری از تولید کنندگان محتوا برای جذابیت متن های نوشته شده، از مقایسه بین دو تا چند برند یا محصول استفاده می کنند این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد که با یکبار خواندن مقاله مفاهیم بیشتری متوجه بشود.

چطور قرارداد سئو ببندیم؟

نکات مهم رپورتاژ نویسی که نمیدانید !

همیشه سعی کردیم در امیررضا سئو به دور از اغراق برای شما تولید محتوا انجام دهیم. شما هم سعی کنید در مقالات و رپورتاژ های خود از این نکته اخلاقی استفاده کنید. رپورتاژ ها هرگز نباید شوآف یا محتوای خیالی و دروغین باشد زیرا در این صورت هر هزینه ای که برای خرید رپورتاژ پرداخت کرده اید، از بین خواهد رفت.

هیچ وقت در ابتدای رپورتاژ برند خود را تبلیغ نکنید؛ زیرا این یک ضد تبلیغ برای برند شماست. افرادی که به دنبال خواندن رپورتاژ ها هستند اگر در ابتدای متون نامی از برند شما ببینند قطعا ادامه رپورتاژ را نخواهند دید. دیگر گذشت زمانی که برخی افراد می توانستند سر کاربران گوگل را شیره بمالند.

بهترین دوره سئو کدام است؟

آموزش رپورتاژ نویسی

مهم ترین بخش سئو خارجی رپورتاژ و لینک سازی خارجی است. اگر نتوانید به درستی این دو را انجام دهید، ضرر خواهید کرد. در امیررضا سئو برای شما آموزش هایی برای نوشتن رپورتاژ در نظر گرفته ایم که شما میتوانید با استفاده از این آموزش رپرتاژ ها بهترین مقالات تبلیغاتی را برای خود بنویسید.

از دست ندهید !  سئو تصاویر چرا مهم است؟ آموزش سئو تصاویر سایت

متن رپورتاژ آگهی چه باشد؟

خیلی مهم است که بتوانید مقالات تولیدی را به سبک سایتی که میخواهید در آن رپورتاژ بروید، بنویسید. با یک مثال میتوان این بحث را کامل متوجه شد : سایت هایی که در حوزه سلامت و خانواده مشغول فعالیت هستند هیچ وقت متن های رپورتاژی بازی و انیمیشن را قبول نمی کنند و شما مجبورید در این مواقع از تکنیک های خاصی استفاده کنید.

سبک سازی برای رپرتاژ ها

همانطور که در بالاتر هم گفتیم باید با توجه به زبان و کلام نوشته شده سایت های رپورتاژی، متون خود را تولید کنید و در این صورت شما برنده بازی خواهید بود. اگر نتوانید ارتباطی میان نوشته های سایت و نوشته خودتان بسازید، رپورتاژ شما یک بازدید هم نخواهد داشت.

خرید رپورتاژ آگهی

از-کجا-رپورتاژ-آگهی-بخریم؟

تا اینجا میبایست تمامی صحبت هایی که درباره رپورتاژ آگهی وجود دارد را خوانده باشید. این بخش مخصوص افرادی است که میخواهند به صورت عملی رپورتاژی برای سایت خود خریداری کنند و در نهایت تولید محتوای آن را استارت بزنند. شما میتوانید از سایت های مختلفی مانند تریبون یا تسمینو رپورتاژ خود را خریداری کنید. وبسایت های نامبرده شده جزو بهترین پلتفرم های موجود در ایران هستند که از قبل خرید تا بعد از منتشر شدن رپورتاژ همراه شما خواهند بود.

در چه سایتی رپورتاژ برویم؟

همیشه به دنبال سایت هایی باشید که دارای اسپم اسکور پایینی هستند. اسپم اسکور به درصد کلاهبرداری یا فیشینگ بودن سایت گفته میشود. اگر شما در رپورتاژ خود لینک سازی کنید و به سایت خود لینک بدهید، بی آنکه به SPAM SCORE سایت مبدا توجه داشته باشید اسپم اسکور سایت خودتان هم بالا خواهد رفت.

تاثیری که سایت های پربازدید و معتبر در گرفتن بک لینک های رپورتاژی دارند هیچ وبسایتی نخواهد داشت. در ایران سایت ورزش 3 در زمان های پخش فوتبال و مراسم های ورزشی دارای بیشتر بازدید کننده است. پیشنهاد میکنیم اگر میتوانید موضوع مرتبط با این سایت را پیدا و تولید محتوا کنید، لینک سازی در ورزش 3 را از دست ندهید.

هرگز در سایت هایی که می دانید مرتبط کاری شما نیستند، رپرتاز نروید زیرا گوگل متوجه غیرطبیعی بودن لینک سازی میشود و هیچ تاثیر مثبتی برای سایت شما ساخته نخواهد شد. این به معنی است که تنها هزینه ای که برای رپرتاژ پرداخت کرده اید، هدر رفته است.

پیشنهاد می شود حد الامکان در سایت هایی رپورتاژ بروید که اعتبار لینک ها و صفحات ایندکس شده آن در گوگل بسیار باشد. حمایت شما از سوی وبسایتی که رپورتاژ در آن منتشر کرده اید منوط به معتبر بودن ان سایت در گوگل است.

در چه سایتی رپورتاژ نریم؟

سایت های فیشینگ – سایت های کلاهبرداری – سایت های غیر مرتبط – سایت های لینکدونی، چت، ابزار پیام و بسیاری از دسته بندی های دیگر مناسب انجام رپورتاژ نیستند و شما تنها با هزینه در این سایت ها پول خود را هدر داده اید.

رپورتاژ آگهی سایت

بهتر است بدانید رپورتاژ آگهی تنها برای وبسایت ها نوشته می شود و برای اپلیکیشن ها امکان انتشار رپورتاژ وجود ندارد. ناگفته نماند افراد خبره در سئو و دیجیتال مارکتینگ میتوانند برای معرفی اپلیکیشن ها، در میان متون رپورتاژ خود اپلیکیشن ها و لینک های دانلود آن را معرفی کنند که البته باید ناشر رپورتاژ آن را منتشر کند.

رپورتاژ آگهی دیجی کالا

این کلمه به قدری در گوگل سرچ شده است که گوگل آن را به کاربران خود پیشنهاد می دهد. داستان از این قرار است که حدود 3 سال قبل در دیجی کالا مگ شروع به بارگذاری رپورتاژ شد. سایت های بسیاری از جمله برند های مختلف و معتبر برای بالابردن ارزش سایت و گرفتن اعتبار بیشتر در این سایت رپورتاژ رفته اند. اما جالب است بدانید دیجی کالا تنها به سایت مقصد 1 لینک میفروخت و دیگر امکان لینک سازی مجدد وجود نداشت. پس از گذشت چند وقت، دیگر اثری از فروش و قرار دادن رپورتاژ در دیچی کالا مگ نبود و تا کنون هم خبر مجددی مبنی بر فروش رپورتاژ خبری اعلام نشده است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین محتوا را در مورد رپورتاژ نویسی به شما ارائه دهیم. امیدواریم از این مقاله نهایت لذت را برده باشید و از سایر مقالات هم استفاده کنید. در آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی برایی شما بهترین مقاله را نوشته ایم تا بتوانید با استفاده از این مقاله بهترین رپورتاژ های اگهی را بنوسید. تا درودی دیگر بدرود…

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
سئو تصاویر چرا مهم است؟

سئو تصاویر چرا مهم است؟ آموزش سئو تصاویر سایت

آنچه در این پست میخوانید سئو تصاویر چیستچرا سئو تصاویر مهم است؟چطور تصاویر را سئو یا بهینه کنیم؟آموزش سئو عکس…

بیشتر بخوانید
چگونه-سئوکار-شویم؟

چگونه سئوکار شویم؟ راه اصولی و تضمینی + نقشه راه

آنچه در این پست میخوانید سئو چه بود و چه کار می کند؟برای سئو سایت چه کنیم؟سئوکار کیست؟چطور سئو کار…

بیشتر بخوانید
چگونه-بهترین-دوره-سئو-را-انتخاب-کنیم؟

چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟ + توضیحاتی که نمیدانید!

آنچه در این پست میخوانید چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟دوره سئو چی بود؟انتخاب دوره سئوویژگی های دوره سئو…

بیشتر بخوانید
تصویر-شاخص-سئو-کلاه-سفید

سئو کلاه سفید یا White Hat Seo چیست؟ + تکنیک های مخفی

آنچه در این پست میخوانید سئو کلاه سفیدسئو کلاه سفید دقیقا چیست؟چرا سایت را سئوکلاه سفید کنیم؟تکنیک های سئو کلاه…

بیشتر بخوانید
چگونه سئو را یاد بگیریم؟

چگونه سئو را یاد بگیریم؟ + قدم های اولیه سئو سایت

آنچه در این پست میخوانید سئو چی بود؟چگونه سئو را یاد بگیرم؟اصول سئو را یاد بگیرید!چرا باید سئو یاد بگیرم؟مراحل…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *