سئو کلاه سفید یا White Hat Seo چیست؟ + تکنیک های مخفی - امیررضا سئو

سئو کلاه سفید یا White Hat Seo چیست؟ + تکنیک های مخفی

تصویر-شاخص-سئو-کلاه-سفید

سئو کلاه سفید

اگر میخواهید شما هم مانند سایر سایت های قانونمندی که در گوگل رتبه گرفته اند پیشرفت کنید میتوانید از روش سئو کلاه سفید استفاده کنید. در روش کلاه سفید تمامی قوانین و مقررات سئو رعایت میشود که مبادا گوگل سایت را جریمه کند و یا از نتایج حذف کند. در دنیای دیجیتالی کلماتی مانند کلاه سفید یا کلاه سیاه و کلاه خاکستری بسیار کاربرد دارد. در سئو سایت هم افرادی هستند که به صورت کلاه سفید سئو سایت را انجام می دهند.

سئو کلاه سفید به عنوان روشی برای بهینه سازی سیت به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از الگوریتم ها و قوانین جدید گوگل سایت خود را به بهترین روش ممکن ارتقا دهید. چنانچه شما قصد داشتن جایگاه مناسبی را دارید میتوانید از این روش استفاده کنید.

سئو کلاه سفید دقیقا چیست؟

برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل میبایست روش ها و تیریک های نوآورانه داشته باشید. افراد بسیاری هستند که در گوگل برای خود میتازند! این افراد توانسته اند با پیدا کردن روشی برای خود، سایت های موجود را به بالاترین رتبه ها برسانند. زمانی که شما از روش کلاه سفید سئو یا white hat seo استفاده می کنید گوگل و موتور جستجوگر ش به شما راحت تر اعتماد می کند و در نهایت شما آرامش بیشتری خواهید داشت.

دوره آموزش رپورتاژ آگهی برای شما است!

سئو کلاه سفید روش سئویی اخلاقی و کاملا قانونی است که این امکان را به سئومستر ها می دهد که به قانونی ترین روش ممکن سایت را بهینه کنند. این روش بر پایه تولید محتوا ایجاد شده است که بیشتر نیاز های کاربران را برطرف می کند. گوگل هم از این موضوع بسیار خرسند می شود.

چگونه سئو را یاد بگیریم؟

از دست ندهید !  نحوه صحیح بستن قرارداد سئو + فایل قرارداد سئو (word)

چرا سایت را سئوکلاه سفید کنیم؟

چرا سایت را سئو کلاه سفید کنیم؟

زمانی که شما روش کلاه سفید را برای سئو انتخاب می کنید دیگر دغدغه جریمه شدن سایت یا از بین رفتن اطلاعات سایت را ندارید زیرا با سئو کلاه سفید هیچ خطری شما را تهدید نمی کند. در ادامه با هم بیشتر درباره سئو کلاه سفید میخوانیم، بهتر است ادامه این مقاله را از دست ندهید.

چطور بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟

تحقیق کلمات کلیدی دقیق

اولین و مهم ترین بخش سئو کلاه سفید، تحقیق کلمه کلیدی است. شما باید دقت داشته باشید که با انتخاب کلمات کلیدی مناسب میتوانید در سریعترین زمان به رتبه های برتر گوگل برسید. اگر هم نتوانید در انتخاب کلمات کلیدی اهتمام به خرج بدید، نمیتوانید به راحتی سایت را سئو کنید.

بهترین روش انتخاب کلمه کلیدی، استفاده از اطلاعات خود موتور جستجوگر گوگل است. گوگل این امکان را به شما می دهد که بتوانید به صورت رایگان کلمات کلیدی ترند را در گوگل ترند و عبارت های پرسرچ را در لایو سرچ و سایر قسمت ها ببینید.

همانگونه که می دانید موتور های جستجوگر به عبارت های سرچ شده بسیار حساس هستند، بهتر است از عبارات پر سرچ استفاده کنید تا بتوانید به پیشرفت رتبه برسید.

بهترین دوره آموزش سئو

تعیین استراتژی سئو

بی شک هر زمانی که از استراتژی سئو صحبت می شود بیشتر سئوکارانی که به تازگی به این شغل ورود کرده اند تعجب می کنند. آن ها با خود فکر می کنند کسانی که تجربه زیادی ندارند نمی توانند استراتژی سئو دقیقی بنویسند و هرگز از آن ها در سئو موفق نمی شوند. در سئو سایت شما میبایست مشخص کنید که در کجای گوگل قراردارد؟ به کجا قرارهست برسید؟ طی چه مدت زمانی میخواهید رتبه بگیرید و مابقی سوالات که احتمالا پیش خواهد آمد.

از دست ندهید !  رابطه جذاب بین هوش مصنوعی و سئو سایت ها !

بر فرض مثال در ابتدای سئو سایت ها، هیچ رتبه ای نداریم که بخواهیم بر روی آن ها تمرکز کنیم. شما در ابتدا باید به دنبال رتبه سازی باشید ! بنابراین میبایست در ابتدا تولید محتوا را از پیش گیریم تا بتوانیم با محتوای سایت خود بهترین رتبه ها را دریافت کنیم.

 

تولید محتوا سئو شده

تولید-محتوا-سئو-شده-در-سئوکلاه-سفید

بسیاری از سایت هایی که هم اکنون در حال سئو شدن هستند، تولید محتوا را در راس امور خود قرارداده اند. اما خب فاکتور های بسیار مهمی برای تولید محتوا وجود دارد! تا چه حد از آن ها با خبر هستید؟ متاسفانه امروزه سایت ها صرفا برای بهبود رتبه و بالاتر رفتن تعداد بازدید سایت شان تولید محتوا انجام می دهند، اما جالب است بدانید که موتور های جستجوگر هم به بازخورد کاربرانشان نگاه می کنند.

شما باید طوری محتوا بنویسید که گوگل و کاربرانش را متحیر کنید. اگر قرار باشد محتوایی نوشته بشه که صرفا باعث گرفتن بازدید بشود و در نهایت تعامل یا فروش ایجاد نشود، فایده ای ندارد. اینقدر باید محتوا نوشته شده جذاب باشد که نظر هر سخت پسندی را جلب کند.

اصول سئو رعایت شود !

در کنار تمامی عواملی که در بالاتر برای شما بازگو شدیم. برای رتبه گرفتن در سئو با روش کلاه سفید در کنار تولید محتوا میبایست سایر عوامل سئو هم رعایت شود. برفرض مثال تمامی وبسایت ها باید سایتمپ داشته باشند. دسترسی و اجازه بررسی سایت به ربات های گوگل باز باشد. صفحاتی که دیگر به آن ها نیاز ندارید یا صفحات 404 را به صورت کامل حذف کنید. وبسایت را برای نسخه موبایل هم بهینه کنید تا کاربران موبایلی به مشکل نخورند. اصلی ترین نکته را هم که دیگه همه میدونیم : سرعت سایت بالا باشد !

از دست ندهید !  سئو تصاویر چرا مهم است؟ آموزش سئو تصاویر سایت

تکنیک های سئو کلاه سفید

تکنیک های سئو کلاه سفید

بهتر است در این قسمت با هم تکنیک های کلاه سفید را ببینیم. شما با استفاده از این تکنیک های میتوانید به راحت ترین روش ممکن سایت خود را در گوگل بالا بیارید. این را بدانید که سئو کلاه سفید به معنای قانونی انجام دادن امورات سئو است.

بروز بودن محتوا

اگر چند وقتی است که کار تولید محتوا خود را شروع کرده اید و رتبه گرفته اید، بهتر است به مقالات و برگه های تولید شده سر بزنید و آن ها را بروزرسانی کنید. بی شک گوگل به محتوا جدید شده شما سر میزند و رتبه آن ها را بهبود می بخشد. همچنین باید توجه داشته باشید که بهبود محتوا تنها اضافه کردن یک خط یا دو خط به محتوا نیست. بلکه باید حداقل 150 الی 300 کلمه به محتوا اضافه کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم درباره سئو کلاه سفید و تکنیک های آن به صورت مفصل صحبت کنیم. امیدواریم نهایت استفاده را برده باشید و بتوانید با خواندن این مقاله راه درستی را برای سئو سایتتان انتخاب کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
سئو تصاویر چرا مهم است؟

سئو تصاویر چرا مهم است؟ آموزش سئو تصاویر سایت

آنچه در این پست میخوانید سئو تصاویر چیستچرا سئو تصاویر مهم است؟چطور تصاویر را سئو یا بهینه کنیم؟آموزش سئو عکس…

بیشتر بخوانید
چگونه-سئوکار-شویم؟

چگونه سئوکار شویم؟ راه اصولی و تضمینی + نقشه راه

آنچه در این پست میخوانید سئو چه بود و چه کار می کند؟برای سئو سایت چه کنیم؟سئوکار کیست؟چطور سئو کار…

بیشتر بخوانید
چگونه-بهترین-دوره-سئو-را-انتخاب-کنیم؟

چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟ + توضیحاتی که نمیدانید!

آنچه در این پست میخوانید چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟دوره سئو چی بود؟انتخاب دوره سئوویژگی های دوره سئو…

بیشتر بخوانید
چگونه سئو را یاد بگیریم؟

چگونه سئو را یاد بگیریم؟ + قدم های اولیه سئو سایت

آنچه در این پست میخوانید سئو چی بود؟چگونه سئو را یاد بگیرم؟اصول سئو را یاد بگیرید!چرا باید سئو یاد بگیرم؟مراحل…

بیشتر بخوانید
تصویر شاخص گوگل ترندز

گوگل ترندز چیست؟ نحوه استفاده آن در سئو سایت

آنچه در این پست میخوانید گوگل ترند چیست؟گوگل ترند به چه دردی می خورد؟رابطه گوگل ترندز با سئو سایتمزایای گوگل…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *