معرفی سایت های انتشار رپورتاژ آگهی رایگان + بررسی - امیررضا سئو

معرفی سایت های انتشار رپورتاژ آگهی رایگان + بررسی

سایت های انتشار رپورتاژ رایگان

زمانی که صحبت از دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال می شود، بیشتر افراد به داشتن وبسایتی قدرتمند فکر می کنند که درست هم هست البته در کنار داشتن وبسایت میبایست سئو قوی هم برای آن در نظر داشته باشیم. شاید تا کنون متوجه نشدید باشید که قرار هست درباره چی صحبت کنیم اما در ادامه میخواهیم به شما درباره رپپورتاژ ها توضیح دهیم.

اگر بخواهیم به صورت اصولی سایتی را سئو کنیم میبایست از روش های توصیه شده برای بهینه کردن سایت استفاده شود. داشتن گزارش های تبلیغاتی یا رپورتاژ آگهی یکی از همان روش هایی است که به ما کمک می کند تا بتوانیم زودتر و راحت تر سایت خود را سئو کنیم. در امیررضا سئو برای شما به صورت کامل درباره آموزش رپورتاژ آگهی توضیح داده ایم. حال سوالی پیش میاید که چرا باید برای داشتن رپورتاژ آگهی های قوی هزینه کنیم؟ چرا باید از رپورتاژ آگهی های ارزان نیز استفاده کنیم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

در میان تمامی مقالات به رپورتاژ آگهی اشاره کردیم اما اینبار میخواهیم خیلی ساده تر آن را تعریف کنیم. در حقیقت رپورتاژ آگهی ساده ترین روش برای گرفتن اعتبار از سمت سایت های دیگر است و این بدین معناست که ما به کمک متن و تصاویر درج شده در مقاله تبلیغاتی در سایت مقصد میتوانیم اعتبار خوبی را به سمت خود بکشانیم. اعتبار اخذ شده به چه دردی خواهد خورد؟ این اعتبار به شما کمک می کند تا بهبود رتبه داشته باشید و سایت های بیشتری به شما اعتماد کنند.

البته نوشتن رپورتاژ آگهی هم شیوه و روش خاص خود را دارد که ما در مقالات آموزش رپورتاژ برای شما به صورت کامل توضیح داده ایم که بتوانید این کار به نحو احسنت انجام دهید. در ادامه میخوواهیم درباره رپورتاژ آگهی های رایگان بیشتر صحبت کنیم.

رپورتاژ آگهی رایگان چیست؟

رپورتاژ ها از نظر مادی به دو دسته رایگان و پولی تقسیم می شوند که با توجه به با ارزش بودن برخی رپورتاژ ها، صاحبان سایت ها  وسئوکاران مجبور به استفاده از رپورتاژ های پولی هستند. اما خب از چه رپورتاژ هایی باید استفاده کنیم؟ پاسخ به این سوال میتواند بسیاری از سوالات شما را پاسخ دهد. رپورتاژ آگهی رایگان بیشتر توسط پلتفرم های انتشار مقاله منتشر می شود و هدف آن ها از درج رپورتاژ درآمد زایی نیست.

از دست ندهید !  بهترین نمونه رپورتاژ آگهی موجود در ایران | بنویس و لذت ببر!

چرا باید از رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنیم؟

چرا باید از رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنیم؟

استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان در کنار رایگان بودن حسن های بسیار زیادی نیز دارد. شما با استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان میتوانید به افزایش آگاهی برند، فروش بیشتر و سایر موارد برسید. هدف از انتشار رپورتاژ آگهی رایگان، افزایش و بهبود رتبه محبوبیت سایت است.

شناخته شدن برند شما

وقتی رپورتاژ های رایگان را بررسی میکنید، قطعا یکی از موارد مهمی که با آن مواجه می شوید همین بحث شناخته تر شدن برند شما است. زمانی که تبلیغات رایگان و غیر رایگان برند شما بیشتر می شود، رشد صعودی برای شناخت برند تان صورت می گیرد. حتی برند شما رشد کمی هم داشته باشد همین تکرار شدن برند در میان مردم میتواند بازاریابی دهان به دهان را انجام دهد.

چگونه طراح وبسایت شویم؟

رپورتاژ آگهی رایگان برای هر سایتی خوب است

مهم نیست هم اکنون چه سایتی دارید، مهم این است که چه هدفی برای آن دارید. شما برای هر سایتی میتوانید از رپورتاژ های رایگان استفاده کنید. برخی از ترفند ها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ برای دسته مخصوصی از شغل ها است اما در رپورتاژ نویسی محدودیتی وجود ندارد و میتوانید برای هر حرفه ای تولید محتوا کنید.

همچنین میتوان به مفید بودن رپورتاژ آگهی های رایگان نیز اشاره کرد؛ حتی شما میتوانید در زمانی که سایتی را تازه طراحی کرده اید از این رپورتاژ ها استفاده کنید. ساده ترین زبان برای تعریف رپورتاژ ارزان، راحت ترین روش برای سئو کردن سایت در ایران همین استفاده از رپورتاژ ها است. امیررضا محمودزاده انور برای شما بهترین محتوا را در زمینه سئو و رپورتاژ آگهی تولید می کند

برندسازی موثر تر

با رپورتاژ های رایگان برند سازی موثر صورت می گیرد که این برای برندینگ بسیار عالی است. توجه داشته که آگاهی و شناخت با برند سازی تفاوت های زیادی داشته است که در این مقاله نمیتوان این مورد را به صورت کامل بررسی کرد. هر زمان که به برندینگ توجه می کنید باید به مخاطبان و نظر آن ها نیز توجه داشته باشید. همچنین اگر قصد انتشار رپورتاژ آگهی رایگان را در وبسایت های معتبر دارید باید بگوییم که سعی کنید در سایت های خبری و مجله ای محبوب آن ها را منتشر کنید.

از دست ندهید !  تلفظ صحیح رپورتاژ یا رپورتاژ کدام است؟ + راهکار های مفید

سئو سایت قوی تر می شود

هر چه بیشتر رپورتاژ های رایگان منتشر کنید سئوی قوی تری خواهید داشت. به راحتی از طریق رپورتاژ آگهی در وب ایران میتوانید سایت های خود را سئو کنید. ما در دوره آموزش سئو امیررضا محمودزاده به صورت کامل برای شما موارد مرتبط با سئو را توضیح داده ایم.

امیررضا سئو برای ارتقا سطح فرهنگ سئو در ایران برای شما بهترین محتوای آموزشی را تولید کرده و می کند تا شما با کمک این محتوا بتوانید بهترین راهکار ها را پیاده سازی کنید. شما به کمک امیررضا سئو میتوانید در زمان کوتاه رشد بسیار زیادی داشته باشید.

ویژگی ها سایت انتشار رپورتاژ تبلیغات

ویژگی ها سایت انتشار رپورتاژ تبلیغات

البته نباید تنها به رایگان بودن رپورتاژ تبلیغاتی فکر کرد! برخی از سایت ها با توجه به رایگان بودن، هیچ منفعتی برای سایت ما نداشته و حتی برخی آن ها ضرر هم داشته اند. در این قسمت برای شما ویژگی های وبسایت انتشار رپورتاژ را برای شما نوشته ایم تا با کمک آن بتوانید بهتر رپورتاژ منتشر کنید.

حوزه کاری مرتبط سایت ها

در این خصوص باید خدمت شما عرض کنیم اگر سایت شما در حوزه گردشگری است میبایست سعی کنید بیشتر در سایت های حوزه گردشگری مطالب خود را منتشر کنید تا بتوانید بهترین خروجی را بگیرید. اگر میخواهید برای سایت های فروشگاهی رپورتاژ منتشر کنید باید همان موضوع سایت های فروشگاهی را انتخاب کنید. برخی مواقع ممکن است پا بر روی قوانین بگذاریم و تنها به تجربه تکیه کنیم، که در این جا تصمیم گیری بر اساس ایده خودمان است.

از طرف دیگر ممکن است مخاطبین سایتی که در آن رپورتاژ منتشر کرده اید هیچ واکنشی نسبت به آن نشان ندهند زیرا مطالبی که آن ها انتظارش را داشته اند تولید نشده است. پس این نکته فراموش نشود که رپورتاژ تبلیغاتی در سایت های مرتبط بسیار میتواند تاثیر گذار باشد.

سایت مورد نظر باید معتبر باشد

بالاتر هم برای شما نوشتیم که تنها رایگان بودن رپورتاژ ملاک نبوده و باید مواردی همچون اعتبار سایت نزد الکسا یا سیمیلاروب را هم بررسی کرد. گاهی اوقات بی هیچ تحقیقی کاری صورت میگیرد که علاوه بر مثبت نبودن میتواند به ضرر وبسایت باشد.

تبلیغاتی نبودن وبسایت

اینکه سایتی که قرار است در آن رپورتاژ آگهی منتشر کنید تنها محتوای تبلیغاتی منتشر کند هرگز به نفع شما نخواهد بود؛ زیرا ربات های گوگل به قدری پیشرفته هستند که میتوانند محتوای تبلیغاتی را کامل تشخیص دهند و آن را به ندرت به نمایش کاربران برساند.

از دست ندهید !  چطور رپورتاژ آگهی ارزان پیدا کنیم؟ (لیست کامل)

سایت های انتشار رپورتاژ آگهی رایگان

بخش مهم این مقاله همین قسمت است که میتواند بهترین سایت های انتشار رپورتاژ آگهی را به شما معرفی نماید. امیدواریم تا اینجا مقاله برای شما مفیده بود باشد. سایت های اعلامی توسط تیم امیررضا سئو بررسی شده است و تمامی آن ها استاندارد و معتبر هستند.

وبسایت ویرگول

ویرگول

ویرگول یکی از پر مخاطب ترین پلتفرم انتشار مقاله و دل نوشته در ایران است که توانسته به کمک مخاطبان خود، اولویت تمامی سئو کاران باشد. ویرگول همیشه با محبوبیت بالایی که دارد میزبان بیشتر متون و مقالات وب ایران باشد.

بنابراین می توانید از این فرصت به نفع خودتان استفاده کنید و برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان گزینه ای مناسب باشد. البته برای انتشار مقاله در ویرگول باید متون خود را طبق استاندارد آن ویرایش کنید.

مداد

اگر سایتی میخواهید که در آن بتوانید آگهی رایگان خود را منتشر کنید میتوانید از وبسایت مداد استفاده کنید. استفاده از وبسایت مداد می تواند برای شما بک لینک های خوبی بسازد تا با استفاده از این بک لینک ها بتوانید رتبه های خود را بهبود دهید.

مدیوم یا Medium

مدیوم یکی از سایت های انتشار مقاله است که شما میتوانید به عنوان سایت های رایگان رپورتاژ آگهی استفاده کنید. این وبسایت امریکایی تبار برای انتشار مقالات به صورت فراگیر ایجاد شده است و هدف آن نیز برای بشریت روشن است.

بلاگفا

همچنین میتوانید از سایر وبلاگ های ایرانی نیز استفاده کنید، بلاگفا یکی دیگر از پلتفرم هایی است که میتوانید در آن مقالات خود را درج کنید تا به دسته ای بزرگ از افراد نشان داده شود. دیگر مانند قدیم نیازی به تبلیغات محیطی نیست، زیرا اکثر افراد به تبلیغات مجازی اعتقاد بیشتری دارند.

جمع بندی

مطمئن باشید بدون برنامه ریزی و هدف گذاری هرگز نمیتوانید موفق شوید. شما باید در لینک سازی سایت تا هم استراتژی های مخصوص خود را داشته باشید. همانقدری که لینک سازی داخلی مهم است لینک سازی خارجی نیز اهمیت زیادی دارد. پیشنهاد می شود از سایت ها و پلتفرم هایی که در بالاتر برای شما معرفی شد استفاده نمایید تا بتوانید به راحتی از طریق آن ها کار لینک سازی خود را انجام دهید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
بهترین نمونه رپورتاژ های ایران

بهترین نمونه رپورتاژ آگهی موجود در ایران | بنویس و لذت ببر!

آنچه در این پست میخوانید چرا باید رپورتاژ آگهی بنویسیم؟نمونه رپورتاژ آگهی چیست؟چه رپورتاژی را الگو قرار دهیم؟نمونه رپورتاژ های…

بیشتر بخوانید
تلفظ-صحیح-رپورتاژ-یا-رپرتاژ

تلفظ صحیح رپورتاژ یا رپورتاژ کدام است؟ + راهکار های مفید

آنچه در این پست میخوانید رپورتاژ یا رپرتاژ کدام درست است؟تعریف رپرتاژ در اینترنترپورتاژ آگهی چیست؟خرید رپورتاژ آگهیچرا باید رپرتاژ…

بیشتر بخوانید
چگونه بهترین رپورتاژ را بنویسیم؟

چگونه بهترین رپورتاژ را بنویسیم؟ رپورتاژ نویسی آسان !

آنچه در این پست میخوانید چطور رپورتاژ بنویسیم؟رپورتاژ نویسی خیلی مهمه!هدف از نوشتن رپورتاژ چیست؟ویژگی های رپورتاژ خوبمحتوا کامل آماده…

بیشتر بخوانید
تقویت رپورتاژ آگهی پس از انتشار آن

تقویت رپورتاژ آگهی پس از انتشار آن (تضمینی ۱۰۰%)

آنچه در این پست میخوانید رپورتاژ آگهی چی بود؟چطور رپورتاز آگهی بنویسیم؟تقویت سئو سایت با انتشار رپورتاژ آگهیتاثیر رپورتاژ آگهی…

بیشتر بخوانید
چطور-رپورتاژ-آگهی-ارزان-پیدا-کنیم؟

چطور رپورتاژ آگهی ارزان پیدا کنیم؟ (لیست کامل)

آنچه در این پست میخوانید رپورتاژ آگهی ارزان قیمتچرا رپورتاژ آگهی ارزان؟خرید رپورتاژ آگهی ارزانقیمت رپورتاژ آگهیکدام سایت قیمت بهتری…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *