تقویت رپورتاژ آگهی پس از انتشار آن (تضمینی 100%) - امیررضا سئو

تقویت رپورتاژ آگهی پس از انتشار آن (تضمینی ۱۰۰%)

تقویت رپورتاژ آگهی پس از انتشار آن

خیلی مهمه که بدونیم بعد از انتشار رپورتاژ آگهی باید چه کاری انجام دهیم. بیشتر افراد بیخیال این می شوند و فکر میکنند که دیگر هیچ کاری نمیتوان کرد و صرفا باید نشست تماشا کرد. در این مقاله امیررضا سئو میخواهیم روش های کلیدی و مهم را برای تقویت رپورتاژ آگهی به شما بگوییم! تا انتها همراه ما باش.

بهترین سایتی که میتوانید در آن اطلاعات رپورتاژی خود را بالا ببرید سایت امیررضا سئو است. این روز ها شاهد سخت و نفسگیر شدن رقابت سایت ها برای گرفتن رتبه های برتر هستیم. سوالی که پیش میاید رپورتاژ آگهی چه کمکی به بهبود رتبه سایت می کند؟ در ابتدا باید به شما بگوییم تمامی نیاز ها و سوالات شما در دوره آموزش رپورتاژ آگهی برطرف خواهد شد.

بعد از فراگیری مقدمات و حرفه ای شدن در رپورتاژ آگهی سراغ تقویت آن می رویم. اینکه چطور رپورتاژ بنویسیم؟ یا اینکه رپورتاژ آگهی چیست سوالاتی است که در آموزش های امیررضا سئو به صورت کامل و جامع پاسخ داده شده است. پس میریم سراغ تقویت اصولی رپورتاژ آگهی بدون آسیب زدن به آن.

رپورتاژ آگهی چی بود؟

رپورتاژ آگهی چی بود؟

قبل از اینکه بخواهیم درباره بهترین روش های تقویت رپورتاژ آگهی صحبت کنیم سوال همیشگی را پاسخ دهیم تا برای تمامی افراد این مقاله قابل استفاده باشد. رپورتاژ آگهی به معنی انتشار نوشته ای به همراه تصاویر و ویدیو ها در سایت های پرترافیک و شلوغ است که بعد از لینک سازی اصولی برای شما بهبود رتبه و افزایش اعتبار دامنه را در پی خواهد داشت. همچنین خوب است بدانید خرید و فروش رپورتاژ آگهی از نظر گوگل غیرقانونی است زیرا موجب غیرطبیعی سازی رتبه گیری سایت ها می شود. اما خب تمامی سئوکاران بعد از انجام سئو داخلی و سئو تکنیکال به سراغ سئو خارجی علی الخصوص رپورتاژ آگهی می روند.

رپورتاژ اگهی دارای راز هایی است که در راز های رپورتاژ آگهی به صورت کامل براتون نوشتیم. موضوع غیرقانونی بودن خرید و فروش رپورتاژ تا حدی برای گوگل مهم است که در آخرین اخبار خود نیز اعلام کرده که تمامی لینک هایی که به صورت غیرطبیعی(تبلیغاتی) ساخته می شوند بی اعتبار بوده و بهتر است استفاده نشود.

چطور رپورتاز آگهی بنویسیم؟

سوالی خوبی که میتوان پرسید همین است، رپورتاژ آگهی ها را باید به افراد تولید کننده محتوا حرفه ای سپرد تا بتوانید بهترین خروجی را از لینک سازی در آن بگیرید. تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی به قدری مهم است که برخی تولید کنندگان محتوا به قدری حرفه ای هستند که حتی دیگر نیازی برای تقویت رپورتاژ نیست.

از دست ندهید !  چگونه بهترین رپورتاژ را بنویسیم؟ رپورتاژ نویسی آسان !

تقویت سئو سایت با انتشار رپورتاژ آگهی

دیگه عین زمان قدیم نیست که بخواهیم تنها در فضای حقیقی تبلیغات کنیم، در عصر امروز میشه با تبلیغ فضای مجازی به بهترین رتبه ها و درآمد ها رسید. انتشار رپورتاژ آگهی از مرسوم ترین روش های تبلیغاتی است که بیشتر در میان سئوکار ها رواج دارد.

پربازده بودن و قیمت نسبتا پایین آن باعث شده تا بیشتر کسب و کار ها به سمت انتشار رپورتاژ ها بروند تا از این طریق شناخته شوند و در نهایت فروش خود را چند برابر کنند. نا گفته نماند که برای موفق شدن در حوزه وب میبایست وبسایتی قدرتمند داشته باشیم تا بتوانیم با انجام سئو بر روی آن به بهترین رتبه ها دست پیدا کنیم.

حتی در بالاتر هم خواندیم که یکی از روش های معرفی کسب و کار شما علاوه بر بازاریابی حضوری و مجازی، طراحی سایت است که میتواند برای شما فروشگاهی آنلاین نیز درست کند. البته باید بدانید که وبسایت هم نیاز به کار اصولی دارد.

تلفظ صحیح رپورتاژ آگهی

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

همه ما میدانیم هدف از خریدن رپورتاژ، ساخت لینک های فالو از سایر سایت ها به سمت سایت خودمان است که این روش بهترین روش ممکن برای بهبود سئو وبسایت است. این رو باید بدانید که رپورتاژ آگهی ها پس از انتشار توسط صاحب سایت برای گوگل ارسال شده و پس از خزش شدن توسط گوگل، تمامی لینک ها در گوگل ثبت شده و رنکینگ سایت تا حد بسیار بالا ارتقا خواهد یافت.

چطور با رپورتاژ دامین آتوریتی رو بالا ببریم؟

به راحتی میتوانید با خرید رپورتاژ های دانشگاهی، دامین آتوریتی را بالا ببرید. از مزایای انتشار آگهی در سایت های دانشگاهی میتوان به افزایش دامین اتوریتی و کاهش اسپم اسکور (درصد ربات بودن سایت) اشاره مستقیم کرد.

بریم سراغ تقویت رپورتاژ آگهی!

تقویت رپورتاژ آگهی بعد از انتشار

مهم ترین نکاتی که شاید هیچ جای دیگر نبینید را در این بخش میخواهیم براتون به صورت رایگان بگوییم. تمامی نکات توسط خودمان اجرا شده و نتیجه مثبت آن را به چشم خود دیده ایم و توانسته ایم جزو تجربیات خود ثبت کنیم. هر سوال اضافه ای داشتید از امیررضا محمودزاده بپرسید یا در قسمت کامنت ها برامون بنویسید.

بهترین راه هارو برای شما به صورت لیست وار توضیح داده ایم تا تا بتوانید به بهترین روش رپورتاژ آگهی هایتان را تقویت کنید. بی شک با اجرای این کارها میتوانید به بهترین ها در سئو سایتتان برسید.

خرید بک لینک های اضافی

دل رو بزن به دریا و بعد از انتشار رپورتاژ آگهی برو بک لینک است. این بدین معناست که شما علاوه بر خرید رپورتاژ آگهی دائمی از بک لینک های مدت دار سایت مخاطب هم استفاده کنید تا انتقال اعتبار به صورت کامل انجام شود. به عنوان مثال میتوانید از پکیج های یک ماهه یا شش ماهه را از سایت ناشر رپورتاژ آگهی خریداری کنید.

سعی کنید همیشه لینک های کمی ولی با کیفیت خریداری کنید. اگر قرار باشد 10 لینک بی کیفیت خریداری کنید؛ به سمت خرید 5 لینک با کیفیت بروید که این گزینه برای شما بی شک بهتر است. لینک های بی ارزش بهتر است خریداری نشوند زیرا در صورت لینک سازی اعتبار خوبی برای شما به ارمغان نخواهد آورد. معرفی سایت انتشار رپورتاژ آگهی رایگان 

از دست ندهید !  تلفظ صحیح رپورتاژ یا رپورتاژ کدام است؟ + راهکار های مفید

انتشار رپورتاژ آگهی در قسمت های اصلی سایت

یکی از مهم ترین نکاتی که موقع انتشار رپورتاژ باید به آن توجه داشته باشید، انتشار رپورتاژ آگهی در بخش های اصلی سایت است تا بیشتر در چشم باشد و افراد بیشتری آن را ببینند. برای بهبود متون داخلی نوشته میتوانید از محتوای شاخص استفاده کنید که افراد بسیاری به دنبال آن ها هستند. حتی زمانی که میخواهید تولید محتوا را انجام دهید بهتر است به زبان سایت بنویسید تا کاربر بتواند ارتباط بهتری با محتوای شما داشته باشد.

کامنت در رپورتاژ معجزه می کند!

هنوزم که هنوزه کامنت ها قدرت بسیاری دارند که شاید خیلی از راه کارها نداشته باشند. میتوانید با انتخاب یک موضوع مهم یا حتی موضوع زرد افراد به مناظره کامنتی در قسمت سایت مخاطب کنید، با این کار میتوانید هم ویو بالایی بگیرید و مهم بودن رپورتاژ را در سایت منتشر کننده نشان دهید. اگر رپورتاژ های شما دارای کامنت نیست میتوان به بی اهمیت بودن محتوا آن و عدم توجه افراد به محتوا را نتیجه گیری کرد. فرصت هارو نسوزونید و از هر فرصت بهترین استفاده را ببرید.

بهترین روش تا به اینجا که بسیار هم نتیجه مثبت داشته است استفاده از کامنت نوشتن در پایین رپورتاژ می باشد. اصلا این روش را دست کم نگیرید که میتواند شما را به خوبی کمک کند.

بهترین نمونه رپورتاژ آگهی

قدرت سوشال سیگنال های قوی!

همیشه نیاز داریم تا افراد را از شبکه های اجتماعی به سمت سایت ها ارجاع دهیم. به زبان ساده تر میتوانید بعد از انتشار رپورتاژ آگهی های خود، در شبکه های اجتماعی متعلق به خودتان مهم بودن آن و دعوت به بازدید را به کاربران نشان دهید. با این دو کار ساده میتوانید در اولین مرحله به بازدید بالایی برای آن رپورتاژ برسید و دومین دستاورد هم میتواند شانس دیده شدن در رتبه های برتر را برای شما بیشتر کند.

سعی کنید برای وبسایت خود پیج یا کانال در شبکه های اجتماعی جهانی داشته باشید تا بتواندید هرزگاهی کاربران خود را به سمت آن ها بکشانید. این مورد هم میتواند به شما بسیار کمک کند.

استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان

استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان

کی گفته که نمیشه از رپورتاژ های رایگان و رپورتاژ های ارزان استفاده کرد؟ شما حتی با تولید محتوا با کیفیت میتوانید با رپورتاژ های ارزان قیمت هم رتبه های خوبی بگیرید. به شخصه استفاده از ویرگول رو برای تقویت رپورتاژ آگهی ها پیشنهاد میدم. میتوانید به راحتی در ویرگول لینک سازی کنید و به سایت خودتان هم لینک دهید تا اعتبار خوبی از این دامنه برای شما ارسال شود.

ارسال لینک مشاهده رپورتاژ

اینکه افراد بیشتری رپورتاژ شما را مشاهده کنند میتواند برای شما پوئن مثبتی باشد. بهتر است تا جایی که میتوانید رپورتاژ منتشر شده خود را برای افراد بفرستید تا ان ها هم بتوانند ببینند. سعی کنید برای استفاده لینک رپورتاژ از لینک های کوتاه استفاده کنید تا هم زودتر وبسایت مدنظر باز شود و برای صفحه رپورتاژ بک لینک ساخته شود.

از دست ندهید !  چطور رپورتاژ آگهی ارزان پیدا کنیم؟ (لیست کامل)

ویرایش و آپدیت رپورتاژ اگهی

اکثر وبسایت هایی که برای شما رپورتاژ آگهی منتشر می کنند بعد از مدتی با دریافت هزینه نه چندان زیاد این امکان را به شما می دهند تا بتوانید محتوای رپورتاژ خود را آپدیت کنید. بهتر است محتوای قدیمی خود را آپدیت کنید تا گوگل متوجه بروز بودن رپورتاژ آگهی شما شود و اعتبار دوچندان برای شما ارسال شود.

لینک سازی لایه ای در رپورتاژ ها

لینک سازی لایه ای در رپورتاژ ها

لینک سازی میتواند گزینه ای مهم در میان رپورتاژ های شما باشد، میبایست با لینک سازی حرفه ای میان رپورتاژ آگهی های خود اعتبار تمامی رپورتاژ ها بالا برده تا در نهایت رپورتاژ بیشتری به دامنه شما ارسال شود. منظور از ارسال اعتبار، صرفا افزایش اعتبار دامنه است و منظور مبلغ مالی و حمایت نیست.

انتشار رپورتاژ در سایت های معتبر

دیگر بر همگان واضح است که انتشار رپورتاژ در سایت های معتبر میتواند تا حد بسیاری به وبسایت ما کمک کند تا رتبه بهتری بگیریم و بتوانیم وبسایت مان را به آسانی رشد دهیم. سایت های پر بازدید، مخاطبان مخصوص خود را دارند و دیگر به محتوای تبلیغاتی عادت کرده اند و میتوانند با ان ها تعامل خوبی برقرار کنند.

هم موضوع بودن سایت

تا حد امکان در سایت هایی که با موضوع وبسایت شما هماهنگ نیستند رپورتاژ آگهی منتشر نکنید چون تاثیر مثبت آنچنانی بر روی سایت شما اعمال نخواهد شد. برای مثال وبسایت های آموزشی بهتر است در سایت های اموزشی رپورتاژ آگهی بروند و سایت های فروشگاهی نیز میبایست در رشته سایت های فروشگاهی، رپورتاژ آگهی منتشر کنیم.

سوالات متداول برای تقویت رپورتاژ

در این قسمت نیز برای شما سوالاتی که پیش تر از ما پرسیده اید را پاسخ داده ایم تا آموزش خود را به صورت کامل به شما ارائه کنیم، دیگر نیازی نیست برای یافتن سوالات خودتان به سایت های مختلف بروید. برای درج سوالات میتوانید در قسمت کامنت های هر نوشته سوالات خود را مطرح کنید و پس از بررسی سوالات به پاسخ آن ها  برسید.

آیا باید رپرتاژ اگهی را اپدیت کنیم؟

به نظر امیررضا سئو بهتر است بهترین بازدهی را برای هزینه ای که کرده اید داشته باشید، وقتی میشود چرا رپورتاژ را آپدبت و بهینه نکنیم؟

همه کارها را برای آپدیت باید انجام دهیم؟

لزوما نباید همه کارهایی که گفته شده است را انجام داد تا رپورتاژ آگهی را آپدیت کرد! اما خوب است که بیشتر آن ها را انجام دهید تا رپورتاژ بهینه تری داشته باشید.

برای کلمات خاصی رپورتاژ منتشر کنیم؟

قطعا بله؛ باید برای کلماتی که برای شما فروش را به ارمغان می آورد رپورتاژ بروید تا بتوانید فروش وبسایت تان را چندین برابر کنید.

جمع بندی امیررضا سئو

دیگر هر چه بود را گفتیم! بهتر است یکبار دیگر این مقاله را بخوانید تا بتوانید به خاطر بسپارید که بعد از انتشار رپورتاژ آگهی چه کارهایی باید انجام داد. همچنین در آموزش سئو برای شما به صورت کامل تر رپورتاژ اگهی را باز کرده ایم.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
سایت های انتشار رپورتاژ رایگان

معرفی سایت های انتشار رپورتاژ آگهی رایگان + بررسی

آنچه در این پست میخوانید رپورتاژ آگهی چیست؟رپورتاژ آگهی رایگان چیست؟چرا باید از رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنیم؟ویژگی ها سایت…

بیشتر بخوانید
بهترین نمونه رپورتاژ های ایران

بهترین نمونه رپورتاژ آگهی موجود در ایران | بنویس و لذت ببر!

آنچه در این پست میخوانید چرا باید رپورتاژ آگهی بنویسیم؟نمونه رپورتاژ آگهی چیست؟چه رپورتاژی را الگو قرار دهیم؟نمونه رپورتاژ های…

بیشتر بخوانید
تلفظ-صحیح-رپورتاژ-یا-رپرتاژ

تلفظ صحیح رپورتاژ یا رپورتاژ کدام است؟ + راهکار های مفید

آنچه در این پست میخوانید رپورتاژ یا رپرتاژ کدام درست است؟تعریف رپرتاژ در اینترنترپورتاژ آگهی چیست؟خرید رپورتاژ آگهیچرا باید رپرتاژ…

بیشتر بخوانید
چگونه بهترین رپورتاژ را بنویسیم؟

چگونه بهترین رپورتاژ را بنویسیم؟ رپورتاژ نویسی آسان !

آنچه در این پست میخوانید چطور رپورتاژ بنویسیم؟رپورتاژ نویسی خیلی مهمه!هدف از نوشتن رپورتاژ چیست؟ویژگی های رپورتاژ خوبمحتوا کامل آماده…

بیشتر بخوانید
چطور-رپورتاژ-آگهی-ارزان-پیدا-کنیم؟

چطور رپورتاژ آگهی ارزان پیدا کنیم؟ (لیست کامل)

آنچه در این پست میخوانید رپورتاژ آگهی ارزان قیمتچرا رپورتاژ آگهی ارزان؟خرید رپورتاژ آگهی ارزانقیمت رپورتاژ آگهیکدام سایت قیمت بهتری…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *