آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان | آموزش WORDPRESS - امیررضا سئو

آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان | آموزش WORDPRESS

ویدیو های آموزشی وردپرس

قسمت اول آموزش وردپرس

قسمت دوم آموزش وردپرس

قسمت سوم آموزش وردپرس

قسمت چهارم آموزش وردپرس

قسمت پنجم آموزش وردپرس

قسمت ششم آموزش وردپرس

قسمت هفتم آموزش وردپرس

قسمت هشتم آموزش وردپرس

قسمت نهم آموزش وردپرس

قسمت دهم آموزش وردپرس

قسمت یازدهم آموزش وردپرس

قسمت دوازدهم آموزش وردپرس

در حال ظبط…

چطور طراح سایت شویم؟

آموزش وردپرس 

اگر شما هم مثل بقیه هنرجویان آکادمی امیررضا سئو به دنبال ساخت یک سایت برای کسب و کار خود هستید ما به شما آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس را که در این صفحه منتشر می شود را پیشنهاد می کنیم. با دوره رایگان آموزش وردپرس میتوانید به صورت قدم به قدم وردپرس یا فرا بگیرید و با استفاده از ان وبسایت اختصاصی که تنها متعلق به خودتان است را طراحی کنید.

برای یادگیری بهتر وردپرس و درک عمیق تر برای شما ویدیو هایی نیز آماده کرده ایم که میتوانید از آن ها نیز استفاده بفرمایید.

 

وردپرس چیست

وردپرس در حقیقت ابزاری هست که به شما کمک می کند تا به راحتی سایت خود را طراحی و محتوای آن را مدیریت کنید. جذاب ترین ویژگی وردپرس را میتوان عدم استفاده از کد نویسی دانست؛ چون بسیاری از افراد علاقه ای به کد نویسی صفحات وب ندارند. پلتفرم مدیریت محتوا وردپرس در حقیقت یک سیستم آماده کد نویسی شده هست که با استفاده از دیگر نیاز به هیچ زبان برنامه نویسی نخواهید داشت. 

آموزش وردپرس فارسی رایگان

وردپرس تنها پلتفرمی است که میتوان با استفاده از آن وبسایت های فروشگاهی، شخصی، شرکتی و رزومه را نیز طراحی کرد. این سیستم مدریت محتوا به کاربران امکانات و قابلیت های متنوعی ارائه می دهد که میتوان با استفاده از آن ها کارهای بسیار بزرگی کرد. در ادامه با هم درباره سایت هایی که با وردپرس ساخته شده اند صحبت خواهیم کرد.

سایت هایی که با وردپرس ساخته شده اند : دیوار، دیجی کالا مگ، دیجیاتو، وبسایت پرتال کاخ سفید، ایسوس، تویوتا (منتظر چی هستی؟)

استفاده از وردپرس در ایران 

قطعا تا کنون سایت های بسیاری دیده اید که با استفاده از وردپرس جان گرفته اند و فعالیت حرفه ای نیز دارند. به گفته سایت های معتبر جهانی، وردپرس یکی از پر استفاده ترین سیستم های مدیریت محتوا در ایران است که به بیان دیگر در حال حاضر چیزی در حدود 55 درصد از سهم بازار برای وردپرس است. البته ناگفته نماند که وردپرس در ایران تنها معروف نیست بلکه در سطح جهان نیز شهرت زبان زد دارد.

سایت هایی که با وردپرس ساخته می شوند روز به روز افزایش می یابد و این بدین معناست که ما هر چه زودتر باید این علم را فرا بگیریم تا بتوانیم در بازار کار آن مشغول شویم. البته باید توجه داشت که قبل از وردپرس، سیستم مدیریت محتوای جوملا رتبه نخست را در استفاده کاربران دارد.

هزینه مورد نیاز برای ساخت سایت وردپرسی

جالب است بدانید سیستم وردپرس رایگان است و شما بابت استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. شما در عرض چند ساعت میتوانید سایت موردنظر خود را بر روی فضای میزبانی پیاده سازی کنید. هزینه حدودی ساخت سایت وردپرسی را با توجه به قیمت های امروز چیزی در حدود 500 تا 600 هزار تومان دانست. کم بودن قیمت تمام شده در هنگام ساخت سایت به دلیل خالی بودن سایت است و شما برای استفاده از تمامی امکانات و ویژگی ها میبایست مابقی موارد را به سایت وردپرسی تان اضافه کنید.

پیش نیازی هم برای یادگیری وردپرس نیاز است؟

برای شروع یادگیری وردپرس شما تنها میبایست کار با کامپیوتر را بدانید تا بتوانید با استفاده از آن و برنامه هایی همچون مرورگر به همراه اینترنت کار طراحی سایت با وردپرس را شروع کنید. تمامی آموزش های امیررضا سئو از پایه گفته شده است و به شما کمک می کند تا به سطح حرفه ای شدن نیز برسید.

آموزش وردپرس (WordPress)

در دوره رایگان آموزش وردپرس که برای شما در نظر گرفته ایم به شما ساخت سایت با وردپرس را آموزش خواهیم داد. کارفرما های عزیز نیز میتوانند به جای پرداخت هزینه های بالا برای طراحی سایت با وردپرس از این آموزش رایگان استفاده کنند و خودشان به آسانی سایت مد نظر را بالا بیاورند. خالی از لطف نیست که بگوییم که تجربه طراحان سایت به قدری گرانبها است که نمیتوان آن را با هیچ چیز مادی قیمت گذاری کرد. 

مزایای وردپرس برای طراحی سایت

وردپرس ویژگی های بسیار زیادی دارد که میتواند به شما در هنگام طراحی سایت بسیار کمک کند. در قسمت پایین برای شما مواردی از آن را لیست کرده ایم که بتوانید با خواندن آن بیشتر به عمق وردپرس پی ببرید.

وردپرس رایگان است !

شاید جذاب ترین بخش برای افرادی که به این حوزه علاقه مند هستند همین رایگان بودن آن است. شما برای استفاده از وردپرس هیچ مبلغی را نخواهید پرداخت. وردپرس سیستمی کاملا رایگان است که به شما این امکان را می دهد که با استفاده از هوش و دانش خود کسب درآمد میلیونی را تجربه کنید.

وردپرس ساده است

کار با وردپرس بسیار ساده است. شما برای استفاده از WordPress نیاز به هیچ پیش نیاز خاصی ندارید و صرفا با داشتن یک سیستم معمولی متصل به اینترنت کار خود را شروع کنید. مطمئن باشید در هیچ جای دنیا نمیتوانید سیستمی را پیدا کنید ک به این قدر ساده و در دسترس باشد.

وردپرس امن است

صاحبان فروشگاه های اینترنتی و دیگر سایت ها در کنار ارزان بودن وردپرس به امنیت بالای ان نیز افتخار می کنند. کمتر کسی را میتوان یافت که بتواند از لایه های امنیتی وردپرس بگذرد و آن را مدیریت کند.

کاربردهای وردپرس

وردپرس کاربرد های مختلفی دارد که در ساخت سایت، وبلاگ و فروشگاه اینترنتی به ما کمک می کند که در ادامه درباره آن ها صحبت خواهیم کرد. به عنوان تجربه شخصی خودم میتونم این رو بگم که استفاده از وردپرس شما را هیچ وقت پشیمون نمی کنه!

ساخت سایت های متنوع

با استفاده از وردپرس میتوانید سایت های مختلف شرکتی، سایت های فروشگاهی، سایت های رزومه بسیازید. البته توجه داشته باشید که هر کدام از این نوع سایت ها قالب های مخصوص خود را دارند که شما در هنگام استفاده از آن ها باید طبق موضوع سایت تان قالب را انتخاب کنید.