چطور طراح سایت شویم؟ همه آن چیز که باید بدانید ! - امیررضا سئو

چطور طراح سایت شویم؟ همه آن چیز که باید بدانید !

چطور طراح سایت شویم

اینکه چطور طراح سایت شویم چالش بزرگی است که افراد در زمان آشنایی با طراحی سایت با آن برخورد می کنند. با در نظر گرفتن تمامی موانع و مشکلاتی که ممکنه برای افرادی که بدون آموزش های درست وارد بازار کار میشوند، میتوان طراحی سایت را فاقد این مسائل دانست. شما با فراگیری طراحی سایت میتوانید به راحتی از طریق فریلنسری یا دورکاری تمامی پروژه های خود و مشتریان را انجام و تحویل دهید. در ادامه میخواهیم درباره فراگیری طراحی سایت و نحوه کسب درآمد ازش صحبت کنیم.

چرا طراحی سایت یاد بگیریم؟

چرا-طراحی-سایت-یاد-بگیریم؟

یادگیری طراحی سایت به شما کمک می کند تا راه های انتخاب بیشتری برای کسب درآمد داشته باشید. ضمن اینکه میتوانید به راحتی و با دید باز مسیر کسب درآمد خود را طی کنید. شما با فرا گرفتن طراحی سایت میتوانید به دو صورت درآمد کسب کنید : 1- فعالیت پروژه به صورت دور کاری و انحام پروژه شخصی یا 2-کار در شرکت های تبلیغاتی در این دو راه میتوانید درآمد خود را داشته باشید حال شما باید انتخاب کنید.

کار به صورت فریلنسری مصداق بارزی از کار آزاد است ! نیازی به کار در موقعیت یا مکانی خاص ندارید و میتوانید به هر صورت که میخواهید فعالیت خود را ادامه دهید. البته باید توجه داشته باشید که برای انجام پروژه های فریلنسری باید تجربه و نمونه کار های خود را ارتقا دهید تا محکم بتوانید مقابل کارفرما ها بایستید.

کار در شرکت ها و کانون های تبلیغاتی میتواند برای شروع گزینه ای مناسب باشد اما هرگز به فکر داشتن حقوق بسیار بالا در این روش از کسب درآمد نباشید! زیرا با کار به صورت کارمندی، به شما حقوق مشخصی به شما پرداخت میشود و درخواست درآمد بیشتر شما ممکن است به نظر کارفرما خوش نیاید.

درآمد مناسب

درآمد طراح سایت میتواند به عامل های مختلفی بستگی داشته باشد؛ برای مثال میتوان به نوع فعالیت و مقدار فعالیت اشاره کرد! اینکه که شما چند ساعت در روز کار میکنید و تلاش می کنید درآمد خود را بالا ببرید. در حال حاضر طراحی سایت شرکتی با امکانات مناسب که از شما ممکن است 7 الی 10 روز زمان بگیرد، درآمد 8.000.000 میلیون تومانی خواهد داشت. برخی افراد هم که به صورت کارمندی مشغول به فعالیت هستند، حقوق و مزایای یک ماه کاری آن ها 10.000.000 الی 20.000.000 میلیون تومان خواهد بود.

آینده پر سود و خوب

آینده شغلی هر عنوان شغلی میتواند جزو مواردی باشد که گاها افراد با آن بسیار سر و کار دارند، این که بدانند علمی که امروز در حال فراگیری آن هستند آیا فردا هم به آن ها کمک خواهد کرد بسیار اهمیت دارد. به جرئت میتوان از آینده طراحی سایت ابراز امیدواری کرد زیرا با این شغل میتوانید به راحتی کسب درآمد کنید.

شرایط مهاجرت

جالب است بدانید با یادگیری طراحی سایت حتی راه هایی برای مهارت نیز وجود دارد که میتوانید از طریق آن ها به راحتی مهاجرت کنید. مهاجرت بدون یادگیری علم یا حرفه ای میتواند بسیار خطرناک باشد. حتما قبل از مهاجرت نسبت به یادگیری طراحی سایت اقدام کنید.

روش های طراحی سایت

روش های طراحی سایت

 

برای طراحی سایت شما دو راه دارید که میتوانید از طریق آن سایت هایی که میخواهید را طراحی کنید. اولین روش و سخت ترین راهی که میتوانید انتخاب کنید روش طراحی سایت به صورت کد نویسی است که باید از صفر تا صد پروژه را بدون هیچ پایه ای طراحی کنید. دومین روش طراحی سایت هم میتوان طراحی سایت بدون کد نویسی یا به عبارتی دیگر به کمک سیستم های تولید محتوا دانست. سایتی که در حال حاضر داخل ان هستید به کمک سیستم تولید محتوا وردپرس ساخته شده است که در کمتر از 20 روز شما هم میتوانید چنین سایتی را طراحی کنید.

طراحی سایت با وردپرس یا کدنویسی

یادگیری طراحی سایت با وردپرس میتونه یکی از مهیج ترین یادگیری ها برای شما باشد. همانطور که در بالاتر هم برای شما توضیح دادیم طراحی سایت با وردپرس بسیار راحت تر از طراحی سایت به صورت کد نویسی است. زمانی که شما طراحی سایت با وردپرس را یاد میگیرید میتوانید بهترین سایت های شرکتی، شخصی، آموزشی، فروشگاهی و غیره را به راحتی طراحی کنید.

چگونه طراح سایت شویم؟

در ابتدا مسیر باید سنگ های خود را وا بکنید و بدانید که هر مسیری سختی های خود را دارد. در مسیر یادگیری طراحی سایت و طراح سایت شدن هم قطعا سختی هایی وجود دارد که باید بتوانید از آن ها گذر کنید تا بتوانید شرایط مالی خوبی را برای خود دست و پا کنید. مسیر طراح سایت شدن را ما در امیررضا سئو برای شما به صورت کامل توضیح داده ایم که بی شک با خواندن مقالات و دیدن ویدیو ها میتوانید به راحتی به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل بشوید.

آموختن تئوری طراحی سایت

تئوری های طراحی سایت کم نیست و شما باید در ابتدای مسیر این تئوری ها را به صورت کامل یاد بگیرید تا وقتی در زمان انجام پروژه و یا تمرین بتوانید از آن ها استفاده کنید. تئوری های طراحی سایت شامل زبان های نشانه گذاری، تکه کد ها و اصطلاح ها است.

آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان

آموختن زبان های نشانه گذاری

زبان های نشانه گذاری در حقیقت به ما کمک می کنند تا بتوانیم با استفاده از ان ها با اشیا بازی کنیم. کار با اشیا یا به اصطلاح شی گرایی این قابلیت را به ما می دهد که بتوانیم اشکال را به وجود آوریم و به آن ها ابعاد و خصوصیات ظاهری اعمال کنیم. یکی دیگر از ویژگی های زبان های نشانه گذاری، ساخت چارچوب سایت ها است که اگر سایتی چارچوب نداشته باشد مطمئنا زیبایی آنچنانی هم نخواهد داشت.

بازار کار طراحی سایت چطور است؟

بازار کار طراحی سایت چطور است؟

بازار کار طراحی سایت برای تمامی افراد این حوزه یکسان نیست! این بدین معناست که هر کسی به هر اندازه ای که زحمت می کشد میتواند برداشت کند. افراد حوزه ای که متخصص هستند هر ماه رقم های بسیار بالایی از این حوزه برداشت می کنند و افراد مبتدی هم میتوانند تنها امورات خود را بگذارند. در ادامه درباره درآمد یک طراح سایت حرفه ای و یک طراح سایت مبتدی صحبت خواهیم کرد.

درآمد طراح سایت

در این بخش میخواهیم درباره درآمد دو طراح سایت صحبت کنیم که یکی از آن ها متخصص و دیگری مبتدی است. درآمد طراح سایت حرفه ای هرگز ته نخواهد داشت چون این فرد با سیستم سازی می تواند پروژه های بسیاری بگیرد و از این طریق درآمد خود را به بیش از 100 میلیون تومان در ماه هم برساند. طراح سایت مبتدی هم تنها با انجام یک الی دو پروژه در ماه میتواند درآمد بالای 20 میلیون تومان را در ماه برای خود داشته باشد. انتخاب شما کدام است؟

دستمزد طراح سایت وردپرسی

طراح سایت وردپرسی هم مانند دیگر طراح سایت ها میتواند برای خود درآمد بالا بسازد. شاید در ابتدا برای شما اعداد بالا بسیار دور باشد اما هرگز اینطور فک نکنید چون به راحتی میتوانید به مرور زمان به آن برسید. درآمد طراح سایت وردپرسی در سال 1402 حداقل 10 میلیون تومان است.

مسیر طراح سایت شدن

مسیر طراحی سایت بستگی به خود شما دارد که میخواهید از چه طریقی وارد این حوزه شوید. اگر اهل چالش هستید و میخواهید به دنیای فراتر از طراحی سایت بروید، پیشنهاد میکنیم از مسیر طراحی سایت با کدنویسی شروع کنید. اگر مثل خیلی از دانشجویان امیررضا سئو میخواهید تنها از طریق طراحی سایت با وردپرس کسب درآمد کنید به شما مسیر طراحی سایت بدون کد نویسی را پیشنهاد میدهیم.

جمع بندی

در این مقاله امیررضا محمودزاده که خود سال هاست که در زمینه وردپرس و طراحی سایت فعالیت دارد، برای شما بهترین راه را برای طراح سایت شدن را باز گو کند. امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده را کرده باشید و با خواندن بتوانید مسیر خود را به درستی پیدا کنید.

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *