چطور رپورتاژ آگهی ارزان پیدا کنیم؟ (لیست کامل) - امیررضا سئو

چطور رپورتاژ آگهی ارزان پیدا کنیم؟ (لیست کامل)

چطور-رپورتاژ-آگهی-ارزان-پیدا-کنیم؟

اینکه چطور رپورتاژ آگهی ارزان پیدا کنیم برای هر سئو مستری میتواند دغدغه باشد، اما خب چرا اینقدر به فکر قیمت پایین بودن رپورتاژ ها هستید؟ از تمامی جوانب یک وبسایت را برای انتشار رپورتاژ آگهی بررسی کرده اید؟ در ادامه با هم بیشتر درباره رپورتاژ های ارزان قیمت خواهیم خواند.

رپورتاژ آگهی ارزان قیمت

عموما رپورتاژ آگهی های ارزان قیمت همگی خوب نیستند و میبایست از میان آن ها چندین مورد را انتخاب کنید. در برخی مواقع با تخفیفات و جشنواره های متنوع پلتفرم های انتشار رپورتاژ روبرو می شویم. اما خوب است این سوال را از خودمان بپرسیم که تمامی رپورتاژ های ارزان قیمت میتواند برای سایت ما خوب باشد؟ بی شک با خرید رپورتاژ آگهی ما قصد ساخت اعتبار خوبی نزد گوگل داریم. پس با من همراه باش تا بهت نکته کلیدی این مقاله رو بگم که دیگه سرت کلاه نره.

چگونه بهترین رپورتاژ را بنویسیم؟

چرا رپورتاژ آگهی ارزان؟

میخواهم اول صحبتم را با این سوال شروع کنم که چرا اصلا باید به سمت سراغ رپورتاژ های ارزان قیمت برویم؟ در اصل رپورتاژ های ارزان قیمت در ابتدای کار سئو سایت میتواند تاثیر مثبتی برای شما داشته باشد اما باید به نکاتی هم در این زمینه توجه داشته باشید.  ارزان قیمت بودن وبسایت نباید به دلیل بالا بودن اسپم اسکور باشد، در این صورت با خرید و لینک سازی اسپم اسکور سایت شما هم زیاد خواهد شد. همچنین سایت مبدا نباید دارای لینک های خروجی بسیار در صفحه رپورتاژ باشد در غیر این صورت هیچ اعتباری به سایت شما منتقل نخواهد شد.

همیشه نمیشه به سایت اجناس و کالاهای ارزان قیمت رفت اما در برخی مواقع میتواند کار ما را اجناس قیمت مناسب راه بیاندازد. پشنهاد من به شما استفاده از تخفیفات وبسایت های ناشر رپورتاژ اگهی است. جشنواره ها بهترین فرصت برای خرید رپورتاژ و پکیج های لینک سازی است.

از دست ندهید !  بهترین نمونه رپورتاژ آگهی موجود در ایران | بنویس و لذت ببر!

خرید رپورتاژ آگهی ارزان

خرید رپورتاژ آگهی ارزان

برای خرید رپورتاژ اگهی ارزان باید حواستان را جمع کنید، همانطور که در بالاتر گفتیم هر رپورتاژی ارزش لینک سازی ندارد. در دوره آموزش رپورتاژ آگهی برای شما به صورت کامل توضیح داده ایم. اپر میخواهید نکاتی درباره خرید رپورتاژ بخوانید ادامه را مطالعه بفرمایید. در حال حاضر قیمت رپورتاژ آگهی ها از 100 هزار تومان شروع می شود و تا 10 میلیون تومان هم بابت هر رپورتاژ می رسد.

نکته کلیدی خرید رپورتاژ آگهی

اینکه چرا باید رپورتاژ گران قیمت بخریم به دلیل کسب اعتبار بیشتر در گوگل است اما میتوانید برای لینک سازی بیشتر و برندینگ از رپورتاژ های قیمت مناسب استفاده کنید. با این نکته گفته شده شما میتوانید به جای استفاده از یک رپورتاژ 10 میلیون تومان از 10 رپورتاژ 1 میلیون تومانی استفاده کنید. اهداف کمپین های تبلیغاتی را باید قبل از خرید رپورتاژ مشخص کنید تا در زمان اجرای کمپین دیپر دغدغه های ثانویه را نداشته باشید. چطور رپورتاژ رایگان منتشر کنیم؟

لیست رپورتاژ اگهی ارزان

خیلی راحت میتونی با رفتن به سایت های تسمینو و تریبون به پایین ترین قیمت ها دسترسی داشته باشی. این ابزار ها به زبان فارسی طراحی شده اند و امکان درج رپورتاژ در بیش از 1500 سایت ایران و جهان را دارند. پس منتظر چی هستی؟

تلفظ صحیح رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی

متاسفانه در ایران عزیزمان هیچ گونه حد و اندازه برای قیمت رپورتاژ آگهی در نظر گرفته نشده است و هر سایت با توجه به میزان بازدید و سلیقه خود قیمت گذاری می کند. بهتر است با استفاده از رپورتاژ های قیمت مناسب از سایت های با کیفیت اما شناخته نشده حمایت کنیم. عامل دیگر تاثیر گذار در قیمت رپورتاژ میتواند رشته کاری باشد، صاحبان سایت ها با توجه به نوع وبسایت و موضوع رپورتاژ آگهی برای آن محاسبه قیمت می کنند.

از دست ندهید !  تقویت رپورتاژ آگهی پس از انتشار آن (تضمینی 100%)

البته نباید تمامی سایت ها را به خاطر قیمت های پایین آن ها محکوم کرد. در ایران وبسایت های زیادی هستند که توانسته اند با تولید محتوا با کیفیت بهترین رتبه ها را در گوگل داشته اند و در نتیجه با لینک سازی در این سایت ها رتبه های خوبی را گرفت.

تقویت رپرتاژ آگهی 

کدام سایت قیمت بهتری دارد؟

در پلتفرم های انتشار کننده رپورتاژ آگهی دیده ایم که برخی از رسانه ها را دقیقا به قیمت خود وبسایت منتشر کننده ارائه می دهند و اما سایر رپورتاژ ها را قیمت های شگفت انگیز و بسیار هیچان انگیز به فروش می رسانند. در قسمت های بالاتر هم برای شما نوشتیم که امیررضا سئو با بهترین پلتفرم های منتشر کننده رپورتاژ همکاری داشته است و میتواند به شما کمک خوبی کند.

اصلا رپورتاژ را بخریم؟

سوالی که در بسیاری از مواقع پرسیده می شود همین است! که رپورتاژ را برای لینک بخریم یا از سایت های رایگان استفاده کنیم؟ مطمئنا هیچ چیز رایگانی یا ارزانی بی حکمت نیست و باید در کیفیت آن شک کرد. رپورتاژ هایی که خریداری می شوند امکان قرار گذاری محتوای بیشتری دارند و از تعداد لینک های بیشتری پشتیبانی می کنند همچنین شما میتوانید با استفاده از رپورتاژ های خریداری شده لینکسازی نوفالو هم داشته باشید.

چطور رپورتاژ بنویسیم؟

چطور رپورتاژ بنویسیم؟

قطعا با دیدن دوره رپورتاژ آگهی تمامی سوالات شما برطرف خواهد شد؛ زیرا در این دوره تمامی سوالات شما و ابهاماتی که ممکن است در طول این سالها برای شما پیش آمده باشد را برطرف کنیم. نوشتن رپورتاژ اصول خاصی دارد که در مقاله راز های نوشتن رپورتاژ آگهی هم برای شما به صورت متنی و تصویری کامل توضیح داده ایم. با خواندن مقالات و دیدن ویدیو های امیررضا سئو در مسیر سئو سایت تان هرگز نا امید نخواهید شد.

از دست ندهید !  معرفی سایت های انتشار رپورتاژ آگهی رایگان + بررسی

کوتاه و مختصر بنویسید

اینکه چطور بنویسیم تا کاربر ار جذب کند بسیار حائز اهمیت است و با خلاصه گویی باید کاربر را به نتیجه ی مدنظر خود برسانیم. باید طوری بنویسیم که کاربر با خواندن آن لذت ببرد و حتی از خواندن آن سیر نشود. خلاصه اینکه به کاربر سریع پاسخ سوالش رو برسون!

کپی برداری نکن

هیچ دلیلی نداره که از سایت های دیگه که مطالب ایندکس شده دارند کپی برداری کنی چون تو میتونی با تولید محتوا خودت به بهترین شکل لینک سازی انجام بدی. مطمئن باش کاربر های گوگل دنبال مقالات و محتوای جدید بروز هستند از محتوای تکراری فراری اند.

نمونه رپورتاژ آگهی

استفاده از تصاویر

دیگه حتما به این نتیجه رسیدی که قدرت رسانه خیلی بیشتر از متن هست. به راحتی میتونی با استفاده از تصاویر و ویدیو ها داخل گوگل رتبه خوبی بگیری چون خود گوگل هم علاقه زیادی به محتوای چندرسانه ای داره. از من نشنیده بگیر اما رقیبات تمامی تصاویرشون یونیک (جدید) هست ولی تو داری از تصاویر کپی استفاده میکنی !

لینک سازی طبیعی

اصلا سمت لینک سازی های غیرطبیعی نرو چون اگر گوگل متوجه بشه که متن درج شده در سایت ها سفارشی هست و برای قراردادن اون ها پول دریافت شده نمره منفی اعمال میکنه. معمولا گوگل نتیجه کارهاشو به مرور زمان بروز میده و تا روزی که سایت رو از نتایج حذف کنه به کارش ادامه میده!

نتیجه گیری

اینکه چطور رپورتاژ ارزان پیدا کنیم مسئله خیلی مهمی بود که در این مقاله به صورت کامل برای شما توضیح دادیم. حالا این سوال برای شما ممکنه پیش بیاد که بعد از انتشار رپرتاژ چطور تقویت کنیم؟ از سایر مقالات هم دیدن کنید تا تمامی سوالات تون برطرف بشه.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
سایت های انتشار رپورتاژ رایگان

معرفی سایت های انتشار رپورتاژ آگهی رایگان + بررسی

آنچه در این پست میخوانید رپورتاژ آگهی چیست؟رپورتاژ آگهی رایگان چیست؟چرا باید از رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنیم؟ویژگی ها سایت…

بیشتر بخوانید
بهترین نمونه رپورتاژ های ایران

بهترین نمونه رپورتاژ آگهی موجود در ایران | بنویس و لذت ببر!

آنچه در این پست میخوانید چرا باید رپورتاژ آگهی بنویسیم؟نمونه رپورتاژ آگهی چیست؟چه رپورتاژی را الگو قرار دهیم؟نمونه رپورتاژ های…

بیشتر بخوانید
تلفظ-صحیح-رپورتاژ-یا-رپرتاژ

تلفظ صحیح رپورتاژ یا رپورتاژ کدام است؟ + راهکار های مفید

آنچه در این پست میخوانید رپورتاژ یا رپرتاژ کدام درست است؟تعریف رپرتاژ در اینترنترپورتاژ آگهی چیست؟خرید رپورتاژ آگهیچرا باید رپرتاژ…

بیشتر بخوانید
چگونه بهترین رپورتاژ را بنویسیم؟

چگونه بهترین رپورتاژ را بنویسیم؟ رپورتاژ نویسی آسان !

آنچه در این پست میخوانید چطور رپورتاژ بنویسیم؟رپورتاژ نویسی خیلی مهمه!هدف از نوشتن رپورتاژ چیست؟ویژگی های رپورتاژ خوبمحتوا کامل آماده…

بیشتر بخوانید
تقویت رپورتاژ آگهی پس از انتشار آن

تقویت رپورتاژ آگهی پس از انتشار آن (تضمینی ۱۰۰%)

آنچه در این پست میخوانید رپورتاژ آگهی چی بود؟چطور رپورتاز آگهی بنویسیم؟تقویت سئو سایت با انتشار رپورتاژ آگهیتاثیر رپورتاژ آگهی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *