رابطه جذاب بین هوش مصنوعی و سئو سایت ها ! - امیررضا سئو

رابطه جذاب بین هوش مصنوعی و سئو سایت ها !

رابطه بین هوش مصنوعی و سئو

رابطه بین هوش مصنوعی و سئو چیست؟ در سال 2023 شاهد فوران شدن علم هوش مصنوعی بودیم. در ابتدای امسال تمامی شرکت هایی که در زمینه آی تی فعالیت داشتند به نحوی با هوش مصنوعی ارتباط برقرار کردند اما برخی از متخصصان ظهور هوش مصنوعی و تلفیق آن با علم های مهندسی را خطرناک دانستند. در ادامه می خواهیم با هم به صورت کامل درباره هوش مصنوعی و کاربرد های آن در علم سئو صحبت کنیم.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی یا Artificial intelligence یک تکنولوژی نوظهور است که می تواند با داده های خود کار شما را بسیار راحت تر کند. طبق گفته متخصصان تا انتهای سال 2025 چیزی در حدود 60 الی 70 میلیارد دلار توسط شرکت های مختلف در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری خواهد شد. امیررضا محمودزاده مدرس دوره سئودان برتر است !

همانطور که شاهد بودیم در سال 2023 بسیاری از متخصص ها رشد هوش مصنوعی را فرصتی برای رشد بشریت و سرمایه گذاری ای پر بازده اعلام کردند. در چند وقت اخیر ربات هایی ساخته شده اند که می توانند بسیاری از رفتارهای انسان گونه را شبیه سازی کنند.

زمانی که از هوش مصنوعی مطالبی گفته می شود همگی به یاد ماشین های بدون راننده و هواپیماهای بدون سرنشین و سطل زباله خودکار خواهیم افتاد. اما هرگز نباید از ذهن تان کمک های هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوا، علم پزشکی و… را پاک کنید.

نحوه بستن قرارداد سئو + فایل ورد قرارداد

رفتار شرکت های بزرگ با هوش مصنوعی چه بود؟

رفتار کمپانی های بزرگ با هوش مصنوعی

بسیاری از شرکت ها بهترین خروجی را از هوش مصنوعی گرفتند و برخی دیگر هم تنها با ظهور هوش مصنوعی به ورشکستگی افتادند. در ادامه با هم درباره ی شرکت های گوگل، آمازون، فیس بوک، اپل صحبت خواهیم کرد.

از دست ندهید !  چگونه سئوکار شویم؟ راه اصولی و تضمینی + نقشه راه

کدام ابزار سئو خوب است؟

رفتار گوگل با هوش مصنوعی

گوگل در همان ابتدای انتشار هوش مصنوعی که عموما با نام Chatgpt شناخته می شد، الگوریتم رنک برین را طراحی کرد. ساختار کلی این الگوریتم با استفاده از تکنولوژی ماشین می توان تحلیل خوبی از تصاویر و ویدیو ها داشته باشد. تنها رفتار ماشینی در الگوریتم های گوگل به کار نرفته است، بلکه گوگل در گوگل ادوردز و گوگل آنالیتیکس، گوگل هوم و گوشی های هوشمند رفتار های ماشین گونه خود را پیاده سازی کرده است.

افزونه های چت آنلاین وبسایت برای شما !!

رفتار آمازون با هوش مصنوعی

آمازون هم با توجه به رتبه خود در جهان از ابزار های سخنگو و دستیار هوش مصنوعی رونمایی کرده است. البته باید توجه داشت که این ابزار ها برای بهبود تجربه کاربری مخاطبانش است. همچنین آمازون در زمینه شناسایی محصولات از ماشین ها استفاده می کند.

بهترین دوره سئو 

رفتار فیس بوک با هوش مصنوعی

فیس بوک هم در برنامه کاری خود با استفاده از هوض مصنوعی کار تشخیص محتوای چهره را انجام می دهد. یکی از پروژه های موفق فیس بوک، موتور پیش بینی آن بوده که در هر ثانیه 6 میلیون پیش بینی انجام می دهد. چرا باید از گوگل ترندز استفاده کنیم؟

رپورتاژ آگهی چطور بنویسیم؟

رفتار اپل با هوش مصنوعی

اپل هم با عقب نماندن از رقبا برای تشخیص اثر انگشت و چهره صاحبان دستگاه های اپل از هوش مصنوعی بهره می برد. همچنین اپل برای توسعه داده های هوش مصنوعی خودش، 200 میلیون دلار برای خرید داده های تخصصی هزینه کرده است. چطور بهترین دوره سئو را انتخاب کنیم؟

ارتباط هوش مصنوعی با سئو و تولید محتوا

هوش مصنوعی و سئو

تا حالا برای شما هم پیش آمده که خواستید مقاله ای بنویسید اما نمیدانستید درباره چی بنویسید ! یا از کجا شروع کنید ! گوگل به راحتی میتواند از طریق الگوریتم یادگیری ماشینی برای فهمیدن سرچ ها کاربران اقدام کند. هنگامی که کاربر در گوگل خرید کفش را جستجو می کند، گوگل تمامی نتایج مطابق با سرچ کاربر را به آن نمایش می دهد. این الگوریتم ها در واقع می تواند درک عمیق تری از واژه جستجو شده کاربر داشته باشد، همچنین می تواند این جستجو را تعمیم داده و کفش فروشی های اطراف کاربر را به آن نمایش دهد.

از دست ندهید !  چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟ + توضیحاتی که نمیدانید!

سئو داخلی سایت یا on-page-seo

به بیان دیگر یادگیری ماشینی درصد خطا را کاهش داده و پیش بینی در کار نیست و صرفا اطلاعات صحیح به کاربران نمایش داده خواهد شد. دیگه چی بهتر از این میتواند باشد که کاربران در کمترین زمان به صحیح ترین اطلاعات دست پیدا کنند.

در واقع میشه گفت به دیدگاه افراد مشغول در این کار، هوش مصنوعی به حد بسیاری کمک می کند. در حال حاضر ابزار هایی ساخته شدند که به صورت کامل تولید محتوا را انجام می دهد. پس میتوان گفت در واقع رابطه بین سئو و هوش مصنوعی، رابطه ای مثبت است که هر دو به هم کمک می کنند. دوره آموزشی رپورتاژ آگهی برای علاقه مندان رپورتاژ نویسی منتشر شد.

نرم افزار هایی که به صورت مستقیم بر سئو تاثیر نمی گذارند

در این قسمت میخواهیم درباره نرم افزار هایی صحبت کنیم که به صورت مستقیم بر سئو تاثیر نمی گذارند اما وجود آن ها هم بی استفاده نیست. ابتدا باید به نرم افزار های فروش اشاره کنیم، این نرم افزار ها مانند سایت های مزایده، سایت های شرط بندی می تواند فروش را راحت تر کند. اگر می خواهید اطلاعات کاملی درباره وبسایت بدست آورید، وبسایت چیست را ببینید !

چت بات یا Chatbot که می تواند با شما تا هر زمانی که بخواهید صحبت کند و مشکلات شما را برطرف کند. سئو کار یا متخصص سئو کیست؟

آنالیز بازار هم می تواند به شما در محاسبه برنامه های مالی تان کمک کند. برنامه هایی که برای تولید محتوا به ما کمک می کنند به صورت غیر مستقیم در سئو کمک می کنند.

از دست ندهید !  سئو تصاویر چرا مهم است؟ آموزش سئو تصاویر سایت

تولید محتوا برای سئو با هوش مصنوعی

شما هم تا حالا برای سایتتان با هوش مصنوعی تولید محتوا کرده اید؟ به گفته خود هوش مصنوعی، این نرم افزار یک برنامه کامپیوتری بوده که توانایی حس و درک علایق و رفتار های انسانی را ندارند. در نتیجه بهتر است محتوایی که با هوش مصنوعی تولید می شوند، بازنگری شوند تا به مشکل برنخورید. برخی از محتواهای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی سئو نشده است و این موضوع میتواند به سایت شما آسیب بزند. تعداد اندکی از محتواهای ساخته شده با هوش مصنوعی، قابلیت خوانش راحتی ندارند به طوری که مفهوم درستی به خواننده از سوی نویسنده منتقل نمی شود. در آموزش سئو رایگان به صورت کامل برای شما تمامی موارد را توضیح داده ایم.

چرا باید از هوش مصنوعی استفاده کنیم؟

با پیشرفت علم قطعا باید به سمت استفاده از فناوری ها و تکنولوژی ها برویم. هوش مصنوعی با نام های CHAT GPT3, CHAT GPT4 در سال 2023 منتشر شد و توانست سریعا جای بسیاری از نرم افزار های موجود را بگیرد. اگر در سال 2023 به سمت هوش مصنوعی نرویم، باید چندین سال دیگر به اجبار به سمتش برویم ! زیرا هوش مصنوعی ظاهرا طرفدار های بسیاری پیدا کرده است.

هرگز نبینید ! آموزش سئودان برتر برای سئو آموزان

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا روابط بین هوش مصنوعی و سئو را برای شما به صورت کامل توضیح دهیم. امیدواریم توانسته باشیم برای شما محتوای مفید تولید کرده باشیم. راستی شما هم از هوش مصنوعی استفاده می کنید؟

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
سئو تصاویر چرا مهم است؟

سئو تصاویر چرا مهم است؟ آموزش سئو تصاویر سایت

آنچه در این پست میخوانید سئو تصاویر چیستچرا سئو تصاویر مهم است؟چطور تصاویر را سئو یا بهینه کنیم؟آموزش سئو عکس…

بیشتر بخوانید
چگونه-سئوکار-شویم؟

چگونه سئوکار شویم؟ راه اصولی و تضمینی + نقشه راه

آنچه در این پست میخوانید سئو چه بود و چه کار می کند؟برای سئو سایت چه کنیم؟سئوکار کیست؟چطور سئو کار…

بیشتر بخوانید
چگونه-بهترین-دوره-سئو-را-انتخاب-کنیم؟

چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟ + توضیحاتی که نمیدانید!

آنچه در این پست میخوانید چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟دوره سئو چی بود؟انتخاب دوره سئوویژگی های دوره سئو…

بیشتر بخوانید
تصویر-شاخص-سئو-کلاه-سفید

سئو کلاه سفید یا White Hat Seo چیست؟ + تکنیک های مخفی

آنچه در این پست میخوانید سئو کلاه سفیدسئو کلاه سفید دقیقا چیست؟چرا سایت را سئوکلاه سفید کنیم؟تکنیک های سئو کلاه…

بیشتر بخوانید
چگونه سئو را یاد بگیریم؟

چگونه سئو را یاد بگیریم؟ + قدم های اولیه سئو سایت

آنچه در این پست میخوانید سئو چی بود؟چگونه سئو را یاد بگیرم؟اصول سئو را یاد بگیرید!چرا باید سئو یاد بگیرم؟مراحل…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *