معجزه ای به نام سئو داخلی یا on-page seo را بشناسید ! - امیررضا سئو

معجزه ای به نام سئو داخلی یا on-page seo را بشناسید !

آموزش راهکار های سئو داخلی - on page seo

امروز در امیررضا سئو می خواهیم درباره یکی از مهم ترین فاکتور های سئو صحبت کنیم. موضوعی که در این مقاله به آن می پردازیم برای تمامی وبسایت ها حیاتی است و همگی باید از آن به صورت کامل بهره ببرند. بریم که درباره راهکار های سئو داخلی یا On Page Seoبیشتر بخوانیم. امیررضا محمودزاده برای شما مقاله خوبی نوشته است

سئو داخلی یا On-Page Seo چیست؟

سئو-داخلی-چیست؟

برای اینکه بخواهید درباره سئو صحبت کنید نیازی به تخصص های آنچنانی ندارید. همه افرادی که در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ مانند تبلیغات، تولید محتوا و بازاریابی فعالیت می کنند از سئو ساختاری در ذهن دارند. این ساختار را با نام سئو یعنی مجموعه اقداماتی که باید انجام بگیرد تا سایتی در رتبه های برتر نشان داده شود. اما خب می توان گفت سئو به قدری که در زبان ها می چرخد هم ساده نیست ! راه کاری های بسیاری برای بهبود رتبه وبسایت ها وجود دارد که افرادی که در این رشته مشغول هستند، سئو کار یا متخصص سئو نامیده می شوند.

 

اگر می خواهید به صورت کامل و جامع سئو را آموزش ببینید پیشنهاد می کنیم به آموزش رایگان سئو سر بزنید.

 

چرا سئو داخلی مهم است ؟

در وافع سئو داخلی سایت جزو اولین قدم ها برای سئو سایت است. در این مرحله از سئو شما باید تمامی راه کارهای خود را پیاده کنید تا از نظر سئو داخلی سایت خیالتان راحت باشد. گوگل همیشه برای وبسایت هایی که به تازگی ساخته می شوند و محبوب آنچنانی ندارند، رتبه های خوبی در نظر می گیرد تا با این حرکت کاربران بیشتری به سمت سایت بیایند. نام الگوریتمی که در این مواقع استفاده می شود، الگوریتم گوگل دنس یا Google Dance است. اساس کاری این الگوریتم جابجایی رتبه های وبسایت هاست به صورتی که سایت های صفحه اول اگر حرفه ای کار نکنند به صفحات 2 و 3 هدایت می شوند و همچنین سایت هایی که بسیار قوی فعالیت می کنند به صفحه اول نزدیک تر می شوند.

از دست ندهید !  چگونه سئو را یاد بگیریم؟ + قدم های اولیه سئو سایت

بستن قرارداد سئو به چه صورت است؟

نکات مهم بررسی از نظر گوگل

برای گرفتن رتبه های برتر و بهتر گوگل عواملی را بررسی می کند که در این قسمت به صورت کامل به شما توضیح داده ایم. قطعا با رعایت این موارد میتوان در سریعترین زمان به بهترین پله های گوگل رسید. رابطه هوش مصنوعی با سئو چیست؟

سئو و نرخ کلیک (CTR)

قطعا تا الان با واژه های کلیک، نرخ کلیک و پرش کاربران سر و کار داشته اید. گوگل بعد از اینکه الگوریتم گوگل دنس را بر روی سایتی پیاده می کند، به نرخ کلیک هم توجه می کند. نرخ کلیک در واقع درصدی است که نشان می دهد چند درصد از کاربرانی که یک انکر تکست خاصی را سرچ کرده اند، بر روی سایت هدف کلیک کرده اند. به عبارتی دیگر میتوان گفت با جذاب تر کردن تایتل ها و عنوان مقالات مخاطب های بیشتری به سمت سایت کشاند. انتخاب بهترین دوره آموزش سئو به چه صورت است؟

آموزش سئو وردپرس رایگان برای کاربران امیررضا سئو

مدت زمان ماندن کاربر در سایت

مدت-زمان-ماندگاری-کاربران-در-سایت

یکی دیگر از راهکاری سئو واقعا بسیار مهم است، مدت زمان ماندن یک کاربر در وبسایت هدف است. زمانی که کاربری وارد سایت شما می شود باید با نکات و ترفند هایی که در ادامه آنها را می گوییم، سعی کنیم بیشتر او را در وبسایت نگه داریم. با نگه داشتن هرچه بیشتر کاربران در وبسایت میتوانیم به گوگل، مهم بودن وبسایت مان را نشان دهیم تا گوگل هم سایت ما را به دیگران پیشنهاد دهد. برای مثال زمانی که کاربری وارد سایت شما میشود، نباید محتوای صفحه را مشاهده نکرده از آن خارج شود. کدام ابزار سئو خوب است؟

از دست ندهید !  چگونه سئوکار شویم؟ راه اصولی و تضمینی + نقشه راه
ایجاد تعامل میان کاربران و وبسایت

شما به عنوان صاحب یک وبسایت باید محتوایی داخل سایت قرار دهید تا زمانی که کاربر وارد سایت می شود فکر بیرون رفتن را نکند. در این صورت است که شما موفق خواهید شد و گوگل متوجه با ارزش بودن محتوای سایت شما خواهد شد. بر فرض مثال اگر از کلمات کلیدی معمولی و تایتل های معمولی استفاده کنیم، قطعا هیچ پیشرفتی وبسایت نخواهد کرد !

راه اندازی چت آنلاین در وردپرس با یک کلیک !

سرعت لود وبسایت (Page Speed)

سرعت وبسایت جزو ارکان اصلی سئو داخلی است. سایت هایی که سرعت لود بالایی ندارند، هرگز فکر رتبه های برتر گوگل را نداشته باشند ! ابزار های مختلفی مانند Gtmetrix و دیگر ابزار ها هستند تا به شما کمک کنند، تنها با چند کلیک موانع بالا بودن سرعت سایت شما را نشان دهند. در اکثر اوقات حجم تصاویر، عدم بهینه سازی فایل های جاوا اسکریپت و سی اس اس می تواند سرعت سایت شما را پایین بیاورند.

چطور رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم؟

 

برای سئو داخلی سایت چه کنیم؟

کارهایی که میتوان برای سئو داخلی انجام داد بسیار زیاد هستند، در این قسمت می خواهیم تعدادی از آن ها را به شما توضیح دهیم. توجه داشته باشید که تمامی این موارد باید با هم در یک راستا انجام شوند در غیر این صورت نتیجه مطلوب نخواهد داشت. Google Trends چیست؟

1. ساختار لینک ها یا URL ها

ساختار لینک ها در سئو داخلی

کاربران همیشه تمایل دارند بر روی لینک هایی کلیک کنند که قابل فهم و کوتاه هستند. در نتیجه سعی کنید از ساختار لینک انگلیسی استفاده کنید تا فهم بهتری برای کاربر صورت بگیرد، اما از نظر سئو کلمات هیچ تفاوتی میان کلمات انگلیسی و کلمات فارسی در ساختار لینک صفحات وجود ندارد. در وبسایت امیررضا سئو در برخی اوقات از آدرس های انگلیسی استفاده شده و در گاهی اوقات هم کلمات فارسی مورد استفاده قرار گرفته است. سئوکار شدن خیلی مهم است !

از دست ندهید !  7 راز پنهان از نوشتن رپورتاژ که باید بدانید ! | آموزش رپورتاژ آگهی

2. بهینه سازی تصاویر وبسایت

تصاویر وبسایت همیشه می تواند کاربران را تا حد زیادی داخل سایت نگه دارد. حال از این جهت اگر عکس های وبسایت را بهینه سازی نکنید، کاربرانی که با اینترنت های ضعیف وارد وبسایت می شوند قادر به تماشای تصاویر نخواهند بود. پیشنهاد می کنیم همیشه قبل از بارگزاری عکس درون وبسایت، آنها بهینه سازی کنید تا از کمترین حجم ممکن استفاده شود. تاریخچه وبسایت چیست؟

3. طراحی UX قوی

در کنار تمامی فاکتور هایی که خدمت شما گفتیم، طراحی پشت صحنه وبسایت یا همان UX می تواند نقش بسزایی در بهبود سئو داخلی داشته باشد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که همواره از کد های بهینه و کوتاه استفاده کنید تا زمان زیادی برای لود آن صرف نشود. بهترین سئوکار ها در امیررضا سئو کار می کنند.

4. تایتل ها و عناوین وبسایت

سعی کنید تا جایی که می شود از تایتل ها و عناوینی استفاده کنید که شامل کلمه کلیدی میشود. با این ترفند شما می تواند هزینه هایی که برای سئو خارجی(سئو آف پیج) به حداقل برسد. همواره از کلمات کلیدی اصلی و فرعی در میان محتوا استفاده کنید تا نتیجه مثبت آن را ببینید.

 

آموزش کامل و جامع سئو در دوره آموزشی سئودان برتر منتشر شد !

جمع بندی

هر چه بخواهیم بگوییم باز هم مطالبی می ماند که گفته نشده است. سعی بر این داریم تا بتوانیم جامعه غنی از فرهنگ را در میان سئوکاران و متخصصان سئو بسازیم پس تو هم در این مسیر ما را همراهی کن. مقاله یادگیری سئو سایت را حتما بخوانید !

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
سئو تصاویر چرا مهم است؟

سئو تصاویر چرا مهم است؟ آموزش سئو تصاویر سایت

آنچه در این پست میخوانید سئو تصاویر چیستچرا سئو تصاویر مهم است؟چطور تصاویر را سئو یا بهینه کنیم؟آموزش سئو عکس…

بیشتر بخوانید
چگونه-سئوکار-شویم؟

چگونه سئوکار شویم؟ راه اصولی و تضمینی + نقشه راه

آنچه در این پست میخوانید سئو چه بود و چه کار می کند؟برای سئو سایت چه کنیم؟سئوکار کیست؟چطور سئو کار…

بیشتر بخوانید
چگونه-بهترین-دوره-سئو-را-انتخاب-کنیم؟

چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟ + توضیحاتی که نمیدانید!

آنچه در این پست میخوانید چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟دوره سئو چی بود؟انتخاب دوره سئوویژگی های دوره سئو…

بیشتر بخوانید
تصویر-شاخص-سئو-کلاه-سفید

سئو کلاه سفید یا White Hat Seo چیست؟ + تکنیک های مخفی

آنچه در این پست میخوانید سئو کلاه سفیدسئو کلاه سفید دقیقا چیست؟چرا سایت را سئوکلاه سفید کنیم؟تکنیک های سئو کلاه…

بیشتر بخوانید
چگونه سئو را یاد بگیریم؟

چگونه سئو را یاد بگیریم؟ + قدم های اولیه سئو سایت

آنچه در این پست میخوانید سئو چی بود؟چگونه سئو را یاد بگیرم؟اصول سئو را یاد بگیرید!چرا باید سئو یاد بگیرم؟مراحل…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *