سئو کار یا متخصص سئو کیست ؟ بررسی کامل ! - امیررضا سئو

سئو کار یا متخصص سئو کیست ؟ بررسی کامل !

سئوکار یا متخصص سئو کیست

سئو کار یا متخصص سئو به فردی گفته می شود که به تمامی قوانین، ترفند ها و تکنیک های سئو گوگل مسلط است می توانید از طریق بهبود رتبه ی سایت شما، فروش سایت شما را به صورت انفجاری بیشتر کند. در واقع سئو کار ها افرادی هستند که در زمینه ی سئو به صورت تخصصی ورود کرده اند تا به شما نهایت کمک را کنند.

سئو کار یا متخصص سئو

داستان همان داستان همیشگی است، هنوز افرادی که در حوزه ی سئو فعالیت دارند در نام خود دچار ابهاماتی هستند. برخی از همکاران خود را متخصص سئو می نامند و برخی دیگر افرادی هستند که با نام های سئوکار یا سئو دان معرفی می شوند. اما در این مقاله می خواهیم به صورت کامل تفاوت های این دو نام را با هم بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بتوانیم نهایت استفاده را ببریم. بهترین دوره سئو را ببینید.

سئو کار کیست؟

سئو کار کیست

سئو کار ها افرادی هستند که به تمامی موارد موجود در علم سئو مسلط نیستند و از کلیت سئو مطلع هستند. این افراد می توانند سایت شما را بالا بیارند اما در مدت طولانی تر و هزینه ی به نسبت بیشتر ! ولی خب میتوان به این افراد اعتماد کرد؟ بله؛ افرادی که در زمینه ی سئو فعالیت دارند، همگی از یک سری مطالب و قوانین پیروی می کنند اما هر کدام از آن ها می توانند گاهی اوقات موانعی را زودتر و راحت تر پشت سر بگذارند. در واقع سئوکار ها مانند دکتران عمومی هستند، این دسته از جامعه ی پزشکی هم درس های پزشکی را خوانده و پشت سر گذاشته اند اما مانند دکتر های متخصص، رشته ی خاصی را طبابت نمی کنند. سئو وردپرس سخت است؟

از دست ندهید !  سئو تصاویر چرا مهم است؟ آموزش سئو تصاویر سایت

آموزش سئو رایگان برای تمامی عزیزان !

متخصص سئو یعنی چی؟

همانطور که در بالاتر خدمت شما عرض کردیم متخصص های سئو به تمامی قوانین مسلط هستند، دارای تجربه ی بیشتری نسبت به سئوکار ها هستند. این دسته از سئو کار ها می توانند با هزینه ی کمتری وبسایتی را به رتبه های برتر گوگل برسانند. متخصص های سئو، مخصوصا متخصص های ایرانی هرکدام رشته ی خاصی از سئو را در پیش گرفته اند و به سمت پیشرفت قدم بر میدارند. به طور مثال اگر بخواهیم بگوییم، برخی از متخصص های سئو در زمینه تبلیغات گوگل ادسنس فعالیت دارند. برخی دیگر از متخصص ها در زمینه رپورتاژ، بک لینک و.. به صورت فوق حرفه ای کار می کنند. متخصص سئو یعنی چی را به صورت کامل در این بخش توضیح داده ایم. روش کار با گوگل ترندز رو برای شما به تصویر کشیدیم.

نحوه معرفی یک فرد سئو دان !

بالاخره هر چی هم باشد همگی پا در این عرصه گذاشتیم و هرکسی به اندازه ی تلاش خودش می تواند قسمتی از سئو ی سایت ها متقبل شود. اما در معرفی سئو کار یا متخصص سئو چطور می توانیم رفتار کنیم؟ شما باید در ابتدا برخی موارد را مانند نمونه کارها، گستره ی کلمات مسلط، راهکاری های متفاوت، استراتژی های متنوع در هنگام سئو کردن سایت می تواند تفاوت افراد سئوکار و متخصص سئو را نمایان کند.

اوایل کار افرادی که در سئو مشغول هستند، خود را بسیار دست کم میگیرند و فک می کنند که این کار را بلد نیستند. در صورتی که باید به خود ایمان داشته باشند و بدانند نسبت به چیزی که زحمت می کشند درآمد و دریافتی خواهند داشت.

هر سایتی به یک افزونه چت آنلاین نیاز داره !

یک متخصص سئو یا کارشناس سئو دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

در واقع این افراد باید تمامی توان خود را برای رشد و بروزرسانی وبسایت انجام دهند. در قسمت پایین برای شما مهم ترین کار هایی که یک متخصص سئو برای انجام سئو سایت باید انجام دهد را لیست کرده ایم. با دیدن این لیست شما به صورت کامل متوجه می شوید که برای سئو کردن سایت ها دقیقا چه کار هایی اهمیت بالایی دارند.

  • بررسی محتوای سایت اعم از محتوای متنی، تصاویر و ویدیو ها
  • بررسی لینک های داخلی و خارجی سایت
  • لینکسازی اصولی و طبیعی برای صفحات داخلی و خارجی سایت
  • رپورتاژ و پست های مهمان
  • ارائه ی استراتژی های متنوع برای سوشال سیگنال
از دست ندهید !  سئو کلاه سفید یا White Hat Seo چیست؟ + تکنیک های مخفی

دستمزد سئوکار با متخصص سئو فرق می کند؟

در بسیاری از مواقع این افراد با رقم های متفاوتی سئو سایت ها را قبول می کنند و انجام می دهند. باید خدمتتان بگوییم حداقل تفاوت دستمزد این دو دسته از سئوکار ها 30 درصد است. آن دسته از سئوکارهایی که می خواهند به صورت حرفه ای تر و اصولی تر کار را انجام دهند، هزینه های معقول تری نسبت به بقیه دریافت می کنند. ابزار های سئو در سال 2023 بسیار پیشرفته شده اند !

امیررضا محمودزاده یکی از مدرس های دوره سئو است!

دستمزد سئوکاران در ایران و جهان

هیج رقم ثابتی تا کنون برای افراد فعال در این حوزه در نظر گرفته نشده است و تمامی نرخ های موجود بر اساس مقدار پروژه و مقدار هزینه های دریافتی است. اما در ایران برای سئوکاران تازه کار میتوان ماهی 20 میلیون تومان را در نظر گرفت که این رقم نسبت به درآمد های دلاری که از حداقل 1000 دلار شروع می شوند، چیزی نیست. در مقاله گوگل ترندز چیست؟ درباره گوگل ترندز صحبت کردیم.

قطعا می دونید، راز های رپورتاژ که نمی گویند !

چرا سایت ها سئو نیاز دارند؟

نیاز سایت ها به سئو

سایت بدون سئو به مانند ماشین بدون بنزین است. زمانی که شما سایتی را با سیستم مدیریت محتوا وردپرس یا سایر روش ها پیاده سازی می کنید، برای افزایش بازدید و در نهایت فروش بیشتر به سئو نیاز خواهید داشت. امروزه بسیاری از سایت های خارجی و ایرانی با سئو توانسته اند به میلیون ها کاربر خدمت رسانی کنند. اگر صاحب وبسایتی هستید که دارای محصولات است میتوانید به راحتی از طریق سئو، فروش محصولات خود را بیشتر کنید.

از دست ندهید !  معرفی برترین ابزار های سئو سال 2023 که نمیشناسی !

سئو داخلی سایت ها بسیار مهم هست !

چه سایت هایی به سئو نیاز دارند ؟

در جواب باید به شما بگوییم که تمامی وبسایت ها نیاز به سئو دارند و شما می توانید تمامی وبسایت های شرکتی، شخصی، فروشگاهی و… را سئو کنید. سئو در واقع راهی برای ورود به رتبه های گوگل است که بهترین رتبه ها را برای شما کند. سایت هایی مثل دیجی کالا، علی بابا و… امروزه از طریق سئو گوگل توانسته اند مشتریان زیادی را جذب کنند. رابطه جذاب هوش مصنوعی با سئو چیست ؟

چطور سئو را آموزش ببینیم ؟

برای آموزش سئو نیاز است که با یک دوره ی بسیار حرفه ای تمامی نکات موجود در سئو را یاد بگیرید. اگر در میانه ی راه متوجه شوید که برخی نکات سئویی را نمی دانید، نمی توانید به صورت درست و تکمیلی برای وضع سئو سایتتان استراتژی بچینید. هم اکنون دوره ی آموزشی سئودان برتر توانسته به بسیاری از کاربران این حوزه کمک کند. البته می توانید به صورت خودآموز هم سئو را یاد بگیرید اما مدت زمان بیشتری را برای یادگیری از دست خواهید داد و ممکن است برای بدست اوردن تجربه های الان مدرس های حوزه سئو، میلیون ها پول را هدر دهید. چگونه سئو را یاد بگیرم؟ مقاله ای مفید برای شما است.

وبسایت یا سایت چیست؟

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به ریز جزئیات افراد سئو کار و متخصص های سئو بپردازیم. امیدواریم از این مقاله خوشت اومده باشه و بتونی یک روز به یک متخصص حرفه ای سئو تبدیل بشی. تا دیداری بعد بدرود.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
سئو تصاویر چرا مهم است؟

سئو تصاویر چرا مهم است؟ آموزش سئو تصاویر سایت

آنچه در این پست میخوانید سئو تصاویر چیستچرا سئو تصاویر مهم است؟چطور تصاویر را سئو یا بهینه کنیم؟آموزش سئو عکس…

بیشتر بخوانید
چگونه-سئوکار-شویم؟

چگونه سئوکار شویم؟ راه اصولی و تضمینی + نقشه راه

آنچه در این پست میخوانید سئو چه بود و چه کار می کند؟برای سئو سایت چه کنیم؟سئوکار کیست؟چطور سئو کار…

بیشتر بخوانید
چگونه-بهترین-دوره-سئو-را-انتخاب-کنیم؟

چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟ + توضیحاتی که نمیدانید!

آنچه در این پست میخوانید چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟دوره سئو چی بود؟انتخاب دوره سئوویژگی های دوره سئو…

بیشتر بخوانید
تصویر-شاخص-سئو-کلاه-سفید

سئو کلاه سفید یا White Hat Seo چیست؟ + تکنیک های مخفی

آنچه در این پست میخوانید سئو کلاه سفیدسئو کلاه سفید دقیقا چیست؟چرا سایت را سئوکلاه سفید کنیم؟تکنیک های سئو کلاه…

بیشتر بخوانید
چگونه سئو را یاد بگیریم؟

چگونه سئو را یاد بگیریم؟ + قدم های اولیه سئو سایت

آنچه در این پست میخوانید سئو چی بود؟چگونه سئو را یاد بگیرم؟اصول سئو را یاد بگیرید!چرا باید سئو یاد بگیرم؟مراحل…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *