چگونه سئو را یاد بگیریم؟ + قدم های اولیه سئو سایت - امیررضا سئو

چگونه سئو را یاد بگیریم؟ + قدم های اولیه سئو سایت

چگونه سئو را یاد بگیریم؟

چگونه سئو را یاد بگیریم؟ یا اصلا چرا باید سئو را یاد بگیریم؟ مطمئن باشید سئو تا چند سال آینده به یکی از پر سودترین شغل های دنیا تبدیل می شود.  یکی از پر سوال ترین ها در بحث آموزش سئو است. بسیاری از افرادی که به تازگی وارد حوزه سئو شدند و یا از قبل در زمینه سئو سایت فعالیت داشتند قطعا به دنبال ارتقای سطح علمی خود در سئو هستند. از همین رو برای شما بهترین مقاله در بحث یادگیری سئو سایت نوشته ایم تا بتوانید با خواندن آن به بیشتر سوالات خود پاسخ دهید.

سئو چی بود؟

در ابتدا باید بگیم که سئو یه سری کارهایی هست که باید طبق برنامه انجام بشه تا به نتیجه های فوق العاده برسید. اگر نتوانید وبسایتی بهینه برای گوگل داشته باشید بی شک گوگل هم شما را به کاربران با ارزشش معرفی نخواهد کرد. هرگز سعی نکنید که سر گوگل و کاربرانش شیره بمالید، زیرا گوگل در سریعترین زمان متوجه بازی شما می شود و وبسایت شما را از دور نتایج خارج خواهد کرد. سئو همان چیزی که باعث میشه در سال 1402 تو رو به یک انسان موفق تبدیل کنه. پس منتظر چی هستی؟

چگونه سئو را یاد بگیرم؟

یادگیری سئو به راحتی

با داغ شدن بازار کار طراحان سایت، متخصص های سئو به بازار خوبی خواهند رسید. دلیل این موضوع هم می تواند مهم بودن سئو بعد از طراحی سایت باشد. زمانی که شما سایتی را طراحی میکنید، به سئو و تبلیغات نیاز خواهید داشت در غیر این صورت سایت شما هرگز پیشرفت نخواهد کرد.

به بیان دیگر میتوان گفت، سئو در کنار طراحی سایت می تواند پازل دیجیتال مارکتینگ شما را کامل تر کند. همانطور که می دانید عمده فعالیت سئو، بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر است. در ادامه به صورت تخصصی یادگیری سئو را برای شما شرح داده ایم تا بتوانید با استفاده از این اطلاعات مسیر درستی از آموزش سئو را در ذهن خود داشته باشید.

اصول سئو را یاد بگیرید!

ابتدا کار آموزش سئو بهتر است اصول سئو را یاد بگیرید. در واقع با این کار شما میتوانید به صورت حرفه ای وارد بحث سئو شوید. یکی از توصیه های امیررضا محمودزاده برای شما همین است، ابتدا به مفاهیم و اصول سئو مسلط بشوید تا درک کاملی از مباحث سئویی داشته باشید. طوری باید خود را برای سئو سایت ها آماده کنید که انگار برای جنگی خارج از محدوده امن خود در حال دویدن هستید.

دوره آموزش رپورتاژ آگهی برای امیررضا سئویی ها!

چرا باید سئو یاد بگیرم؟

در بسیاری از مقالات یادگیری سئو سایت برای شما توضیح دادیم. اگر میخواهید به درآمد خوبی از طریق سئو سایت ها برسید، میبایست سئو را بلد باشید. در ادامه بیشتر درباره سئو خواهیم خواند. با یادگیری سئو سایت به صورت کامل و تبدیل شدن به یک متخصص سئو میتوانید درآمد های بالای 100 میلیون ماهی را تجربه کنید. این رقم زیاد دور از دسترس نیست ! تنها با گرفتن 2 الی 3 پروژه این مبلغ برای شما واریز خواهد شد. سعی کنید در سئو تخصص پیدا کنید تا هر زمان که خواستید در میان جمعی صحبت کنید، همه بدانند پشت صحبت های شما تجربه خوابیده است.

اگر دوست داری یه مهارت یاد بگیری که بتونی یاهاش کسب درآمد بالا داشته باشی، سئو میتونه برات بهترین گزینه باشه. یادگیری سئو به صورتی هست که میتونی به راحتی در منزل یا محل کار یاد بگیری.

چطور سئو سایت را یاد بگیریم؟

اینکه میخواهید سئو سایت را یاد بگیرید بسیار خوب است. حال اینکه جطور یا چگونه سئو سایت را یاد بگیرید خود دو سوال بسیار بزرگ است. میانه ی این مقاله برای شما راه های بسیار زیادی برای یادگیری سئو یادآور شده ایم. تمامی مراحل را برای شما به صورت مو به مو یاد داشت کرده ایم تا بتوانید با استفاده از آن به یک متخصص تبدیل شوید. الان فقط همت خودتان را میطلبد تا به خط یک گوگل خود را برسانید.

سئو چی بود؟ چرا سئو مهم است؟

بالاتر هم برای شما نوشتیم، سئو یکی از مهم ترین کارها بعد از طراجی سایت است. سئو یا SEO در لغت به معنای مجموعه کارهایی برای بهینه سازی سایت است. موتور های جستجوگر با توجه به تنوع بالا وبسایت های امروزی تنها به سایت هایی بها می دهند که دارای محتوای بهتر، وبسایتی سریعتر و هسته ای محکم تر باشد.

برای شروع سئو سایت از کجا شروع کنم؟

ابتدا شما برای آموزش سئو باید به مفاهیم ابتدایی آن مسلط شوید. این مفاهیم آنچنان سخت نیست اما باید با آن ها آشنا شوید. سئو را هم میتوان مانند دیگر تخصص ها به صورت خود آموز یاد گرفت اما بهتر است با برنامه ای منسجم و منظم این علم را یاد بگیرید تا به صورت حرفه ای اموخته باشید.

از دست ندهید !  سئو کلاه سفید یا White Hat Seo چیست؟ + تکنیک های مخفی

ما به شما آموزش های سئو رایگان امیررضا سئو را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید با استفاده از آن ها تا حدودی مسیر سئو را برای خود ترسیم کنید. همچنین میتوانید با دوره آموزش سئو سئودان برتر در عرض یک ماه با سئو آشنایی کامل پیدا کنید.

مراحل یادگیری سئو چیست؟

یادگیری سئو مراحلی دارد که در این بخش به صورت کامل به آن ها می پردازیم. این مراحل را اگر به صورت کامل انجام بدید بی شک میتوانید سئو سایت ها را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید. اگر در انجام قسمتی یا بخشی از آن کوتاهی کنید کمی کار سنگین تر و بی هدف تر می شود. پس با هم بریم که این مراحل را بخوانیم.

یادگیری سئو دارای مراحل فراوانی است که میتونی در قسمت زیر تمامی مراحل را ببینی و بدونی که در چه مرحله ای از فراگیری هستی. روش پیشنهادی من برای یادگیری سئو استفاده از دوره های آموزشی است، همچنین میتونی از دوره های آموزشی امیررضا سئو که به صورت رایگان و پولی منتشر شده است استفاده کنی.

یاد گرفتن پیدا کردن کلمات کلیدی و ساخت چیدمان سئو

اولین و مهم ترین مرحله سئو سایت همین یافتن کلمات کلیدی است. کلید واژه یا همان کلمات کلیدی همان کلماتی است که کاربران در موتور جستجوگر گوگل یا هر موتور جستجوگر دیگری آن را سرچ می کنند و به دنبال نتایج آن هستند. برای تشخیص بهترین کلمات کلیدی و انتخاب آن ها برای سایت میبایست از ابزار های سئو مانند Kwfinder و یا Google Keyword planner استفاده کنید.

همچنین راه دیگری برای پیدا کردن کلمات کلیدی وجود دارد که این راه استفاده مستقیم از خود گوگل است. در این روش شما باید از پیشنهادات گوگل که در هنگام سرچ یا در قسمت پایین هر صفحه نمایش داده میشود، استفاده کنید. بی شک این کلمات پربازدید ترین و پر سرچ ترین عبارت های کلیدی است.

انتخاب بهترین دوره سئو چه صورت است؟

تولید محتوا اصل کار است!

در ادامه چگونگی یادگیری سئو برای شما نوشته ایم که اهمیت تولید محتوا چقدر زیاد است. افرادی که تولید کننده محتوا هستند همیشه مشغول هستند و هرگز زمان خالی ندارند، زیرا محتوا در سئو سایت حرف اول را میزند. این اصلا مهم نیست که به چه زبانی تولید محتوا انجام می دهید، بلکه باید طوری باشد که نیاز کاربر را برطرف کند و کاربر هم بتواند با آن تعامل برقرار کند. همیشه تولید محتوا باید در اولویت باشد به قول بیل گیتس صاحب شرکت نرم افزاری ماکروسافت، محتوا پادشاه است.

یادگیری کامل سئو داخل مخصوصا لینک سازی های داخلی

همه سئوکار ها می دانند که سئوداخلی سایت معجزه می کنه و از همین رو باید به سئو داخلی سایت توجه زیادی داشت. افرادی که بیشتر تمرکز خود را بر روی سئو داخلی گذاشته اند بی شک نتیجه های بهتری در سئو سایت دیده اند. از طرفی هم باید میانه رو بود، طوری نشود که تنها سئوداخلی سایت پیشرفت کند و مابقی مسائل بر روی زمین بماند. این از ما به شما نصحیت که برای تمامی کارهایی که در سئو انجام می دهید برنامه داشته باشید و الا هیچ زمان موفق نخواهید شد.

برخی از تخصص هایی که باید یاد بگیرید

مهم ترین بخش های سئو که باید هر متخصص سئو یا سئوکار به آن مسلط باشد را برای شما جمع آوری کردیم؛ حتما این بخش را با دقت بخوانید تا بتوانید سئو را به خوبی یاد بگیرید. اگر میخواهید به صورت جدی سئو را یاد بگیرید، حتما باید تمامی مواردی که در این بخش به شما میگوییم را بدانید تا  بتوانید به صورت حرفه ای عمل کنید.

تولید محتوا

تولید محتوا در سئو سایت

قطعا تولید محتوا در سئو بسیار مهم است. اگر به تمامی نکات سئو توجه داشته باشید اما تولیدکننده محتوا خوبی نباشید، هرگز نمیتوانید به رتبه های برتر گوگل برسید. تولید محتوا امروزه با روش های بسیاری انجام می شود، برخی از افراد با هوش مصنوعی تمامی محتوا های خود را تولید می کنند. دسته ای از سئوکاران تنها در بخش ابزار های سئو از ابزار های هوش مصنوعی کمک می گیرند، در مقاله ارتباط هوش مصنوعی با سئو به صورت کامل توضیح داده ایم.

به روزرسانی سایت و طراحی وبسایت

هر متخصص سئویی باید بتواند تا حد امکان نیاز های خود را در بخش طراحی سایت عوض کند. این بدین معنا نیست که برای انجام سئو سایت نیاز جدی به طراحی سایت باشد، اما بهتر است برای درست و اصولی انجام شدن کارهای سایت، به طراحی سایت هم مسلط باشید.

تحلیل داده قوی

تا کنون حتما متوجه شده اید که باید برای انجام سئو سایت ها، تحلیل داده قوی ای داشته باشید. اگر نتوانید داده ها را تحلیل کنید، قطعا سئوسایت تان به موفقیت نخواهد رسید. بی شک تحلیل داده ها بهترین و مهم ترین مرحله در سئو است که اگر بتوانید داده ها را به صورت حرفه ای تحلیل کنید، موفق خواهید شد.

آشنایی با شبکه های اجتماعی

در عصر امروز که شاهد استفاده مکرر مردم از شبکه های اجتماعی هستیم، حتما باید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. الان بیشتر مردم ایران در اینستاگرام فعالیت دارند که خب میتوان از این فرصت به نحو احسنت استفاده کرد. شبکه های اجتماعی کمک بزرگی به شما و وبسایت تان خواهد کرد.

برای سئو سایت چه کارهایی انجام می شود؟

برای اینکه بتوانید سئو سایت ها را با بهترین کیفیت انجام دهید بهتر است فاکتور های زیر را به خوبی یاد بگیرید تا در زمان استفاده از آن ها اذیت نشوید. در این بخش برای این فاکتور ها توضیحات ارزشمندی برای شما جمع آوری کرده ایم.

  • تولید محتوای یونیک مرتبط با موضوع سایت
  • عدم استفاده از محتوای تکراری و کپی شده
  • به روزرسانی مکرر محتوای سایت و مطالب منسوخ شده
  • تولید محتوا بر اساس برنامه ای منظم
  • تولید محتوا با بیش از 1500 کلمه
  • رعایت اصول نگارشی در محتوا و اطلاح آن
  • لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی
  • رپورتاژ تبلیغاتی 
  • بهبود سرعت سایت
از دست ندهید !  7 راز پنهان از نوشتن رپورتاژ که باید بدانید ! | آموزش رپورتاژ آگهی

این رو همه ما میدانیم که برای داشتن وبسایتی خوب و پربازدید باید از اصول بالا پیروی کنیم، اگر وبسایتی تمامی این فاکتور به علاوه چند فاکتور دیگر را رعایت کند میتوان گفت سایتی محبوب خواهد شد.

آیا سئو نیاز به دانش اولیه دارد؟

خوب است بدانید برای انجام کار های سئو هیچ نیازی به دانش اولیه ندارید. برخی از تخصص های دیگر مدام نیاز به پیش نیاز دارند ! اما برای انجام سئو کافیست تنها به کارهای دیجیتالی علاقه داشته باشید، در کنار این باید لپ تاپ یا سیستم هم دردسترس شما باشد. تنها برای یادگیری سئو باید به کار باسیستم آشنایی داشته باشید تا بتوانید ارتباط راحت تری برقرار کنید. برای فراگیری سئو همانطور که گفتیم به هیچ پیش نیازی شما احتیاج ندارید، بلکه تنها باید با استفاده از هوش خودتان وارد کارزار سئو شوید.

شاید این قسمت برای شما بسیار خوب باشد! سئو به هیچ دانش اولیه ای نیاز ندارد، حتی برخی از افرادی که به تازگی وارد سئو می شوند هیچ زمینه ای درباره سئو نداشته اند. در مواقعی هم دیده شده که سبک کاری افراد نسبت به  شغل سئو دارای تغییر 180 درجه ای بوده است.

استفاده از وبلاگ های خارجی برای آموزش سئو

مقالات انگلیسی در سئو سایت

همانطور که می دانید ابزار های سئو سایت و همچنین مقالات و رفرنس های سئو تماما به زبان انگلیسی است، در این قسمت برای شما مقالات رایگان از ابزار های سئو را نوشته ایم تا شما بتوانید با استفاده از آن ها همواره به روز باشید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که افراد موفق این حوزه و همچنین سایت های قوی ایران از نکاتی که در این وبلاگ ها گفته می شود استفاده می کنند و در وبسایت های خود پیاده سازی می کنند.

لیست وبلاگ های معتبر سئوسایت

معتبر ترین و بهترین وبلاگ های موجود در دنیا که هر روز مطالب آن تسوط رفرنس(منبع) های معتبر آپدیت می شود. شما با استفاده از مقالات این وبسایت ها میتوانید به خود در زمینه آموزش سئو کمک کنید. اگر میخواهید در سریعترین زمان و با بهترین سطح یادگیری، سئو را یادبگیرید به شما استفاده از این مقالات را پیشنهاد میکنیم.

https://moz.com/blog

https://backlinko.com/blog

https://neilpatel.com/blog

https://searchengineland.com/library/channel/seo

آیا میشه بدون هزینه هم سئو را یاد بگیریم؟

خیلی ها برای پرداختن هزینه آموزش اجتناب می کنند! شما باید ابتدا این را بدانید که با هر بار هزینه کردن برای آموزش، سرمایه گذاری بر روی خود انجام داده اید. در اصل شما با آموزش این امکان را به خود می دهید تا در هنگام اجرای کار با تسلط بیشتر و تمرکز بهتر کار را انجام دهید.

بی شک بسیاری از دوره های آموزشی که امروزه به فروش میرسند دارای کیفیت خوبی هستند. اگر چند سال قبل تر قصد ورود به این صنف را داشتید با مشکل آموزش، بسته های آموزشی، پکیج های آموزشی دست  و پنجه نرم می کردید، اما الان دیگر اینطور نیست.

شما در واقع با دوره های آموزشی مانند دوره آموزشی طراحی سایت طراح برتر یا دوره آموزشی سئودان برتر به خود این امکان را می دهید که به صورت حرفه ای تر وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شوید.

سئو سایت های وردپرسی راحت است؟

خیر؛ سئو سایت های وردپرسی هیچ فرقی با دیگر سایت ها ندارند. سایت هایی که با وردپرس پیاده سازی شده باشند، با استفاده از افزونه هایش میتوان راحت تر سئو را مدیریت کرد. اگر هم از دیگر زبان ها یا پلتفرم های طراحی سایت استفاده می کنید، باید در کنار خود تیم فنی مجرب داشته باشید تا به مشکلات احتمالی بر نخورید. در وردپرس هم باید برای سئو زحمت کشید. تمامی کارهایی که برای سئو سایت انجام میشود در تمامی پلتفرم ها یکسان است و شما در وردپرس تنها نحوه مدیریت راحت تری را تجربه خواهید کرد. اگر میخواهید سئو را از سایت خودتان شروع کنید، پیشنهاد من به شما استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. اما در حال حاضر سایت های بزرگی هستند که تنها در ابتدای کار از وردپرس استفاده می کرد و حال دیگر از نسخه های اختصاصی سایت شان رونمایی کرده اند.

در یادگیری سئو همیشه بروز باشید !

شرط موفقیت در سئو بروز بودن است. اگر می خواهید همیشه موفق باشید بی شک باید خود را بروز نگه دارید. از طرف دیگر الگوریتم های گوگل همیشه در حال آپدیت هستند، گاها ممکن است برخی الگوریتم ها تاثیر بیشتری داشته باشند یا بعضی دیگر کلا تاثیر خود را از دست بدهند. نه تنها در یادگیری سئو بلکه در تمامی زمینه های کاری و اجتماعی باید بروز بود. این بروز بودن به شما کمک می کند که در تصمیم های خود بهتر نتیجه گیری کنید و راحت تر بتوانید به هدف خود نزدیک شوید.

از سایت های موفق یاد بگیرید

از موفقیت های دیگران یاد بگیرید و از اشتباهات آن ها عبرت بگیرید تا بدبختی های اون سایت برای شما پیش نیاید. همیشه در مقالات سعی کردیم برای شما بهترین مقالات را تولید کنیم. سایت های موفق همان سایت هایی هستند که در نتایج برتر گوگل روزانه به صد ها هزار کاربر پیشنهاد می شوند. آن ها بدون هیچ گونه هزینه ای وبسایت خود را به بالاترین رتبه ها رسانده اند. این بدین معنا است که با گوگل ادز برای مدت موقت رتبه نگرفته اند ! بلکه توانسته اند با سئو وبسایت خود را به صدر رتبه ها برسانند.

از دست ندهید !  چگونه سئوکار شویم؟ راه اصولی و تضمینی + نقشه راه

موانع یادگیری سئو سایت چیست؟

در سئو موانعی وجود دارد که به از آن ها تبعیت کنید هیچ وقت نمیتوانید موفق شوید. در این قسمت میخواهیم درباره آن ها با شما صحبت کنیم. همیشه به یاد داشته باشید، دو قسمت مقاله را به خوبی بخوانید. اولین بخشی که باید با دقت خوانده شود، ابتدای مقاله است که مهم ترین مقالات در آن قسمت نوشته می شود. دومین قسمتی که حائز اهمیت است، انتهای مقاله است که شما باید توجه حداکثری به آن داشته باشید.

سئو علم راحتی نیست. بی تعارف اگر بخواهیم این قسمت از مقاله را به صورت عامیانه صحبت کنیم باید بگم اگر توانایی دارید که سختی های راه را تحمل کنید وارد این کار شوید. یادگیری سئو سایت چالش های زیادی داره. بر فرض مثال در سئو باید تکرار و تمرین و همچنین استمرار داشته باشید، اگر نتوانید از طریق وبسایت تان ارتباطی خوبی با مشتریان بگیرید، هیچ وقت لذتی از سئو نخواهید برد و فروش بالا را تجربه نخواهید کرد.

موانع یادگیری سئو سایت که در بالاتر گفتم به ترتیب میتونه: اهمال کاری، کار کردن بدون استمرار – خستگی های مفرد و… است. شما باید خود را برای نبردی آماده کنید که اگر وارد میدان مبارزه شدید پیروز از آن خارج شوید. در یادگیری سئو بارها گفتم و باز هم میگم، هیچ وقت قرار نیست به راحتی گنج بزرگی نصیب آدم شود. اگر شما در سئو زحمت نکشید، تنبلی کنید بی شک شکست خواهید خورد.

شکست در سئو وجود دارد؟

بی شک بله؛ اگر قرار باشد در کاری به این مهمی شکست نباشد هیچ وقت موفقیت معنایی پیدا نمی کند. همواره سعی کنید در شکست هایتان درس هایی بگیرید، زیرا در موفقیت هیچ درسی به شما آموخته نمی شود. شکست در سئو به معنای به باد رفتن سایت و رتبه هایش است. حالا دلیل به باد رفتن سایت و رتبه های سایت چیه؟ – بی برنامه کار کردن در سئو، بی توجهی به الگوریتم ها و قوانین گوگل میتواند بسیار در سایت شما تاثیر گذار باشد.

روش های یادگیری سئو چیست؟

روش های یادگیری سئو بسیار است که در این بخش برای شما قسمت هایی از آن را توضیح داده ایم. اگر میخواهید به صورت فریلنسری و برای خودتان کار کنید بهتر است آزادانه سئو را یاد بگیرید تا بعد از آن در مجموعه یا با برند خود مشغول به فعالیت شوید. حتما این بخش را بخوانید و هرگز آن را از دست ندهید.

یادگیری سئو از طریق استخدام

بسیاری از شرکت های نرم افزاری و دیجیتال مارکتینگ در تهران و سایر نقاط ایران هستند که افرادی را استخدام می کنند و حتی به این افراد آموزش هم می دهند. افرادی که در این شرکت ها استخدام می شوند در کنار حقوقی که دریافت می کنند، تجربه های بسیاری را در یادگیری سئو به دست می آورند. این روش می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد اما نه برای همه افراد !

یادگیری سئو از طریق کار آموزی

در روشی دیگر می خوانیم که افراد از کارآموزی وارد حوزه سئو می شوند. روش یادگیری استخدام و روش یادگیری کارآموزی بسیار به هم شبیه هستند و تنها تفاوت ان ها در حقوق مزایا است. روش کارآموزی می تواند برای شما بدین صورت پیش برود که با ورود به دفاتر و شرکت هایی که کارآموز قبول می کنند،، کارهای مقدماتی و پیشرفته سئو را انجام دهید تا به صورت عملی با این کار آشنا شوید.

یادگیری سئو از طریق شرکت در دوره آموزشی

آن دسته از دوستانی که می خواهند وارد حوزه فریلنسری کار کردن سئو شوند میتوانند از این طریق شانس خود را محک بزنند. در این مسیر بسیار بیشتر باید کوشش کنید تا به اهداف خود برسید، اگر اهمال کاری و تنبلی کنید بی شک به نتیجه مطلوب و دلخواه نخواهید رسید.

بروز بودن در علم سئو

در سئو هم مثل بقیه کار ها باید بروز باشیم. برای بروز بودن هم باید تلاش کنیم، اولین راهی که برای بروز بودن در سئو به نظر می رسد گوش دادن به پادکست های صوتی سئو است که در سایت های معتبر آموزشی خارجی و داخلی منتشر میشود. دومین راهی که میتوان از آن یاد کرد، عضویت در گروه های تعاملی و پرسش پاسخ سئو است که میتواند به ما بسیار کمک کند.

تفاوت سئو داخلی با سئو خارجی چیست

اگر میخواهید به صورت کامل به مفهوم سئو پی ببرید باید بدانید که اولین مرحله از شناخت سئو و فرا گرفتن آن درک سئو داخلی و سئو خارجی است. مطمئن باشید با متوجه شدن تفاوت های سئو داخلی و سئو خارجی بسیاری از سوالات در ذهن شما برطرف می شود. در ادامه بیشتر درباره سئو داخلی و سئو خارجی صحبت کردیم.

سئو داخلی On page – Seo

سئو داخلی در حقیقت به تمامی اقداماتی گفته میشود که سئوکار یا متخصص سئو بر روی وبسایت انجام میدهد تا سایت موردنظر پیشرفت کند. این اقدامات شامل تولید محتوا، لینک سازی بین مقالات، بهبود سرعت سایت و خیلی موارد دیگر میشود.

سئو خارجی یا Off page – Seo

در سئو خارجی میتوان به تبلیغات، رپورتاژ و گرفتن لینک هایی خارج از سایت مد نظر اشاره کرد. سئوکاران بعد از انجام سئو داخلی بر روی سایت به سمت سئو خارجی میروند تا بتوانند رتبه سایت را بهبود دهند یا رتبه سایت خود را حفظ کنند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم برای شما بهترین مطالب را در زمینه یادگیری سئو سایت به زبان ساده ارائه دهیم. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید، این مقاله توسط امیررضا محمودزاده برای شما با عشق نوشته شده است.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
سئو تصاویر چرا مهم است؟

سئو تصاویر چرا مهم است؟ آموزش سئو تصاویر سایت

آنچه در این پست میخوانید سئو تصاویر چیستچرا سئو تصاویر مهم است؟چطور تصاویر را سئو یا بهینه کنیم؟آموزش سئو عکس…

بیشتر بخوانید
چگونه-سئوکار-شویم؟

چگونه سئوکار شویم؟ راه اصولی و تضمینی + نقشه راه

آنچه در این پست میخوانید سئو چه بود و چه کار می کند؟برای سئو سایت چه کنیم؟سئوکار کیست؟چطور سئو کار…

بیشتر بخوانید
چگونه-بهترین-دوره-سئو-را-انتخاب-کنیم؟

چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟ + توضیحاتی که نمیدانید!

آنچه در این پست میخوانید چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنم؟دوره سئو چی بود؟انتخاب دوره سئوویژگی های دوره سئو…

بیشتر بخوانید
تصویر-شاخص-سئو-کلاه-سفید

سئو کلاه سفید یا White Hat Seo چیست؟ + تکنیک های مخفی

آنچه در این پست میخوانید سئو کلاه سفیدسئو کلاه سفید دقیقا چیست؟چرا سایت را سئوکلاه سفید کنیم؟تکنیک های سئو کلاه…

بیشتر بخوانید
تصویر شاخص گوگل ترندز

گوگل ترندز چیست؟ نحوه استفاده آن در سئو سایت

آنچه در این پست میخوانید گوگل ترند چیست؟گوگل ترند به چه دردی می خورد؟رابطه گوگل ترندز با سئو سایتمزایای گوگل…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *