ارائه بهترین شغل های 10 سال آینده ایران + میزان درآمد - امیررضا سئو

ارائه بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران + میزان درآمد

بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

شاید کمتر جایی صحبت از بهترین شغل های ایران در 10 سال آینده شده باشد! اما خوب است بدانید در ده سال آینده بهترین شغل ها کدامند یا افراد برای مشغول شدن بیشتر به سمت چه کاری می روند. پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها مطالعه فرمائید تا بتوانید با بهترین شغل های ایران در 10 سال آینده آشنا شوید. قطعا میخوای کمترین کار رو با بیشترین درآمد داشته باشی؟ پس با من همراه باش.

یافتن شغل خوب

طراحی و توسعه سایت

اول از همه باید درباره استعداد ها و علایق شما صحبت کنیم. بیشتر دوست دارید در چه زمینه ای فعالیت کنید؟ یا بهتره این طور سوال خودم رو بیان کنم، عاشق چه شغلی هستید؟ با پاسخ به این سوال می توانید به شغل مورد علاقه خود نزدیک شوید. این سوال در ظاهر بسیار ساده اما در باطن بسیار پیچیده و رمزآلود است؛ زیرا میبایست همه نقاط قوت و ضعف خود برای پاسخ دادن به آن در نظر بگیرید. همیشه نمیتوان به این عمل کرد که بقیه چه کاری انجام می دهند ما هم همان کار را انجام دهیم! گاهی اوقات لازم است کارهایی مبتکرانه و خلاقانه انجام دهیم تا بتوانیم به راحتی رشد کنیم.

چطور شغل خوب پیدا کنیم؟

در 10 سال آینده کشور ایران هیچ چیز قطعی و مشخص نیست که بخواهیم به صورت قطعی درباره آن صحبت کنیم اما با روندی که حال حاضر نظاره گر آن هستیم میتوانیم برداشت هایی از آن داشته باشیم. گام اول رسیدن به شغل خوب پاسخ دادن به همان سوال بالایی است! در ابتدا از خود بپرسید که چه شغلی را بیشتر از همه دوست دارید و میتوانید تا انتهای بازنشستگی آن را انجام دهید. همیشه این ما هستیم که به سمت شغل های خوب میرویم نه اینکه شغل های خوب به سمت ما بیایند.

علاقه خود را پیدا کنید

پیش از اینکه بخواهیم لیست بهترین شغل های چندین سال آینده ایران را به شما معرفی کنیم، باز هم درباره یافتن علاقه در حوزه کاری می گوییم. این سوال اساسی ترین سوالی است که در ابتدای هر کاری باید از خود بپرسید. آیا به کامپیوتر علاقه دارید؟ آیا به رانندگی علاقه دارید یا دوست دارید برای خود مزرعه ای داشته باشید و کشاورزی کنید؟ حتما به این سوال ها پاسخ دهید.

معرفی بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

زمانی که داشتم عنوان این مقاله را انتخاب می کردیم مدام به این فکر می کردم که روزی می رسد و تاریخ این مقاله 10 سال خود را گذارنده است و میتواند به بسیاری از افراد کمک شایان کند. در این بخش به سراغ معرفی کامل شغل های برتر ایران می رویم. امیدواریم بتوانید از این مقاله امیررضا سئو نهایت استفاده را ببرید.

طراحی و توسعه سایت

مگر میشود در این مقاله صحبتی از طراحی سایت نشود؟ طراحی سایت یکی از جذاب ترین شغل های حال موجود است که میتواند بسیار آینده دار باشد زیرا؛ با گذشت هر چه بیشتر زمان این علم بیشتر برای مردم خدمت رسانی خواهد کرد. طراحان سایت می توانند به صورت فریلنسری و پروژه ای کار کنند. البته ناگفته نماند که طراحان سایت شامل دو دسته بک اند و فرانت اند هستند که هر کدام از آن ها مسئولیت های مشخص و با سختی کار متنوع روبرو هستند.

تولید محتوا

قطعا تا کنون تولید محتوا را برای یکبار هم که شده به دیگران سپرده اید. کار تولید کنندگان محتوا در برخی زبان ها سختی بسیار بالایی دارد اما در زبان فارسی میتوان با سختی کمتر تولید محتوا انجام داد. نحوه محاسبه درآمد از تولید محتوا به صورت کلمه ای برای متون و به صورت تعداد محتوا برای تصاویر و ویدیو ها است. این دسته از مشاغل را میتوان در منزل و به دور از محیط کار حرفه ای نیز انجام داد.

سئو و بهینه سازی سایت

مرحله بعدی پس از طراحی سایت را میتوان سئو و بهینه سازی سایت دانست. زیرا هیچ سایتی بدون سئو مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. تمامی سایت ها برای دیده شدن نیاز به سئو دارند؛ در واقع با سئو است که سایت ها کامل می شوند. درآمد سئوکاران متخصص در ایران بسیار بالا است زیرا میتوان در کنار انجام دادن پروژه های متنوع، آموزش را هم چاشنی آن کرد. این شغل هم تنها به یک لپتاپ و یک اینترنت نیاز دارد.

همکاری در فروش

از قدیم الایام تا کنون این روش برای درآمد زایی بسیار جواب داده است. همکاری در فروش برای تمامی افراد امکان پذیر است و تنها باید برای مشتری احساس نیاز را به وجود آورید تا به راحتی فروش صورت بگیرد. افرادی که علم فروش را بلد هستند دیگر نیاز به هیچ نیاز ندارند و درآمد آن ها هیچ سقفی ندارد و آن ها میتوانند هر روز برای خود یک سقف جدید را بشکنند.

درآمدزایی از طریق یوتیوب

درآمدزایی از طریق یوتیوب

پلتفرم انتشار ویدیو یوتیوب در ازای بازدید ویدیو های شما هزینه پرداخت می کند، دلیل این هم نمایش تبلیغات به بازدید کنندگان کانال شما در یوتیوب است. روش فعالیت در یوتیوب هم راحت است و هیچ سختی کاری در کار نیست حتی میتوانید روزمرگی های خود را به صورت ویدیو های طنز دربیاورید تا آن ها وایرال شوند و از این طریق بتوانید درآمد دلاری بالایی را دریافت کنید.

ماین کردن بیت کوین

در عصر امروز شاهد هستیم بسیاری از افراد با دستگاه های ماینر توانسته اند درآمد بسیار بالایی به جیب بزنند. البته باید توجه داشته باشید با احتساب مصرف برق بسیار بالا این دستگاه ها مشکلات قانونی نیز برای شما پیش خواهد آمد. ممکن است از خود بپرسید آیا کار عقلانی است، خیر عقل سلیم سمت کار مشکل ساز نمیرود.

بلاگری و اینفلوئنسری

بسیاری از افراد توانسته اند از طریق فضای مجازی خود را با عموم مردم آشنا کنند و از این طریق درآمد بسیار بالا به دست آورند. اینکه الان شما را کسی می شناسند یا خیر اصلا اهمیتی ندارد، بلکه باید به قدری قوی بر روی رسانه خود فعالیت کنید تا در کمتر از یکسال در شهر محل سکونت خود تمامی افراد شما را به رسمیت بشناسند و از طریق گرفتن تبلیغات، درآمد بسیار بالا به دست آورید.

حسابداری غیرحضوری(آنلاین)

دیگر همه چیز به سمت آنلاین شدن رفته است مخصوصا حسابداری که میتواند شما را به مرور پولدار کند. بسیاری از شرکت ها در ایران هستند که میخواهند کارهای حسابداری و حسابرسی آن ها توسط افراد خبره انجام شود شاید برای شما جالب باشد که حضور شما در شرکت یا کارخانه اصلا شرط نیست و شما میتوانید به صورت دورکاری در منزل نیز کار کنید.

آرایشگاه و آموزشگاه آرایشی

بیشتر خانم ها و حتی آقایان را امروزه با ظاهری آراسته تر از قبل میبینیم و این هم دلیل بر مهم بودن زیبایی برای افراد است. بسیاری از آموزشگاه ها و سالن های زیبایی خدمات هایی با دستمزد هایی بسیار را انجام می دهند. بر فرض مثال ممکن است برای کوتاهی مو که حدود 15 دقیقه وقت میبرد، 400 هزار تومان دریافت کنند. البته دستمزد بسیاری از آرایشگاه داران از خدمات زیبایی پوست نیز می باشد.

آموزش آنلاین

آموزش آنلاین

فرقی نمی کند چه حرفه ای را بلد هستید، میتوانید به راحتی از طریق اینترنت آن را به عموم آموزش دهید و از این طریق به درآمد های بسیار بالا برسید. حتی دیگر نیاز نیست مانند قدیم برای خود آموزشگاه و یا دفتر کار داشته باشید، میتوانید در منزل قسمتی را مخصوص برای آموزش آنلاین قرار دهید تا از این طریق بتوانید با مشتریان و هنرجویان خود در ارتباط باشید.

شغل های برتر در ایران

اینکه شما چه کاری را دوست دارید بسیار مهم است. در کنار تمامی مواردی که برای شما توضیح دادیم و تمامی حرفه هایی که به صورت تیتر وار نوشته ایم میبایست حرفه ی مد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید با حرفه ای شدن در آن به درآمد بسیار بالا برسید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین شغل های 10 سال آینده ایران را برای شما بنویسیم. امیدواریم بتوانید از این مقاله استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. مطمئن باشید با دیدن رشد تمامی شما عزیزان امیررضا محمودزاده، نویسنده مقالات امیررضا سئو بسیار خوشحال می شود.

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *